Gå til innhold

Matvrak!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min yngste datter på 16 mnd er ett stort matvrak. Hun ser ut som en blanding av Michelin mannen og Tjorven. Min eldste på snart 4 er stikk motsatt og spiser nesten ingenting. Nå skal vi snart på kontroll med yngste og jeg gruer meg til å veie henne. Hun er på alle måter en frisk og blid liten dame, men er nok litt i overkant av normalen. Hun begynte å gå for fullt nå i sommer og her er det full fart dagen lang. Bør jeg gå inn å begrense matinntaket hennes? Eller skal jeg satse på at dette forsvinner av seg selv? Sist på kontroll sa legen at visst hun fortsetter å legge på seg måtte vi begynne å begrense matinntaket hennes. Helsesøsteren syntes dette var helt tullete og sa at hun er ett lite barn og at ting forandrer seg når hun begynner å gå. Hun var ikke for å "slanke" babyer. Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

bedre at hun har litt "for mye" enn for lite. Så lenge hun får ordentlig mat å ikke bare loff,nugatti å pizza ser jeg ingen grunn til å slanke henne..

=)

Skrevet

Jeg er vel enig med deg. Hun får vanlig mat og da hun var syk for en tid tilbake hadde hun noe å tære på:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...