katta og co Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 Min yngste datter på 16 mnd er ett stort matvrak. Hun ser ut som en blanding av Michelin mannen og Tjorven. Min eldste på snart 4 er stikk motsatt og spiser nesten ingenting. Nå skal vi snart på kontroll med yngste og jeg gruer meg til å veie henne. Hun er på alle måter en frisk og blid liten dame, men er nok litt i overkant av normalen. Hun begynte å gå for fullt nå i sommer og her er det full fart dagen lang. Bør jeg gå inn å begrense matinntaket hennes? Eller skal jeg satse på at dette forsvinner av seg selv? Sist på kontroll sa legen at visst hun fortsetter å legge på seg måtte vi begynne å begrense matinntaket hennes. Helsesøsteren syntes dette var helt tullete og sa at hun er ett lite barn og at ting forandrer seg når hun begynner å gå. Hun var ikke for å "slanke" babyer. Hva synes dere?
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 bedre at hun har litt "for mye" enn for lite. Så lenge hun får ordentlig mat å ikke bare loff,nugatti å pizza ser jeg ingen grunn til å slanke henne.. =)
katta og co Skrevet 4. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2008 Jeg er vel enig med deg. Hun får vanlig mat og da hun var syk for en tid tilbake hadde hun noe å tære på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå