Mille** Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 Jeg ble tipset av min søster da jeg gikk gravid med minsten om en side som het barnimagen.com. Hang der inne de 3-4 siste mnd av svangerskapet før jeg havnet på dib. Så ble jeg oppfordret til å prøve denne siden, så her er jeg. )
Endelig mor til 2<3 <3 <3 <3 Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 husker egentlig ikke:-) tror nettadressen sto i et blad. bim, siden vi prøvde å bli gravide i 2003..... da lillemann ble født i 2004 gikk jeg over til dib, og har vært der og på bim siden. har sjekket disse sidene oxo innimellom, men det var så lite liv her...... men nå ser jeg at det er blitt MYE mere liv:-) da stikker jeg vel innom her ofrete. men er ganske ny her nå:-) men det ser ut som mange hyggelige mennesker;-)
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 Så bim i ett blad så gikk jeg over til dib. Så nå henger jeg her =)
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 4. august 2008 #5 Skrevet 4. august 2008 Var på dib før, men ble tipset om denne siden.. Så nå er jeg her..
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 4. august 2008 #6 Skrevet 4. august 2008 Husker ikke hvor jeg hørte om BIM, var der først. Så ble jeg tipset derifra om DIB, og derifra til her.. Og trives best her:)
Lykkeligmammatiltre Skrevet 4. august 2008 #7 Skrevet 4. august 2008 Tror jeg fant nettadressen til BIM i svangerskapsboken jeg fikk av legen min da jeg var gravid, ellers så fant jeg den selv!
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 4. august 2008 #8 Skrevet 4. august 2008 Husker ikke hvor jeg "fannt" bim, vanskje det var i svangerskapsboken når jeg gikk gravid med lillemor i 2005. Der fikk jeg tips om dib og der om denne siden.
lillebror er " forsinket" Skrevet 4. august 2008 #9 Skrevet 4. august 2008 Jeg fant bim paa ved aa google. Og derfra gikk jeg til aa bli bammer.
NoDoubt Skrevet 4. august 2008 #10 Skrevet 4. august 2008 Da eldste jenta var noen måneder gammeøl så fikk vi (endelig) data i huset. En kveld satt jeg og surfet på nettet og søkte på "baby". Da kom "din baby" opp og jeg ble hektet. Dette var i 2004. Nå har jeg flyttet inn her:-)
blond Skrevet 5. august 2008 #11 Skrevet 5. august 2008 Jeg fant bim i gravid-brosjyren fra legesenteret og fortsatte på dib. Ble glad da bam ble opprettet og var her mye i starten. Holdt det gående med mange innlegg og vi var i perioder fire som holdt aktivitetsnivået oppe, men så ble jeg etterhvert mer og mer alene. Derfor gikk jeg tilbake til dib og så innom her av og til. Etter en lang stund tenkte jeg at jeg skulle prøve å få flere over hit og derfor laget jeg et oppfordringsinnlegg på dib om å bruke 10 minutter av kvelden her inne. Samtidig laget jeg en del innlegg her for at besøkende fra dib skulle bli møtt med noe mer enn gamle innlegg. Heldigvis tok mange oppfordringen og nå har det blitt flere og flere brukere her. Det er kjempebra! Synes ikke det er like viktig å la invitasjonen på dib/bim ligge der hele tiden, men synes man kan lage en oppfordring i blant. Det er jo ikke meningen at folk skal bli lei innleggene og la være å komme hit av den grunn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå