eplestein Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 Hei... Skal ha 12 nattevakter i august. Har i hele ferien tatt det rolig, er ikke i form siden jeg er i uke 13. Blir sliten av nesten ingenting. Jeg er 37 år og har to barn. Skal til legen, hva skal jeg gjøre - skal jeg prøve noen nattevakter eller? (nattevakt = 10 timer, det er sommeravvikling i avd, lite mennesker på arbeid). Håper på svar....
Gjest Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 jeg vet alt om nannevakter..huff d er kjempeslitsomt når en er gravid og har unger fra før..du kan jo ta en vakt bare for å se hvordan d går.. d gjorde jeg..å da fant jeg ut at dette går ikke..men jeg var da over 20 uker..aldri mer.. men nå er jeg ikke noe nattmenneske i utgangspunktet heller..
Gjest Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 nannevakter..herregud..mente seff nattevakter hehe
temine Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 Jeg jobbet nattevakter til jeg var 4,5 mnd på vei....så ble jeg sykmeldt pga bekkenløsning, og da er det ikke mye vits i meg på jobb. Sjefen sa hele tiden at jeg bare måtte si fra om jeg ville over på dag, for de må tilrettelegge for oss gravide. Ønsket å jobbe natt jeg da, er nattemenneske:) Ville snakka med sjefen, prøvd meg på en nattevakt eller to for å se hvordan det går, også heller gå over på dag om du merker det trengs.
kaia86 Skrevet 4. august 2008 #5 Skrevet 4. august 2008 jeg fikk beskjed fra legen om at nattesøvnen var fredet, så ble sykemeldt da arb.giver ikke klarte å skjønne dette... (jobbet noen nattevakter for å prøve, i tillegg til at dette var et av objektene (jobber som vekter) jeg trivdes veldig godt på) legen skrev da på sykemeldingen at nattearbeid burde unngås..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå