Gå til innhold

Hva har barna med i barnehagen?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min begynner snart i bhg, og jeg vet ikke hva jeg skal pakke med i sekken? Har de med seg en sekk hver dag? Eller blir klærne (som jeg regner med de må ha med) liggende der? Kan noen forklare meg hvordan jeg skal gjøre dette, enkelt og greit...gikk ikke i bhg selv, og har ikke peiling. Føler meg litt dum, ja.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta med helst to skift av alt, dresser, regntøy, tøfler/innesko, evt. bleier. Matboks, drikkeflaske eller hva som er vanlig i deres barnehage.

Skrevet

hei! jeg er mor som jobber i b.hage, og det er lurt ta med to skift av alt. der hvor jeg jobber har barna egen kurv hvor skifteklær skla ligge, og de aller minste har blei/bodyskuffe i tillegg. Om du undrer så spør i b.hagen. Vi bruker sende ut liste over ting det er lurt ta med, og noe annet som er viktig er å merke klær med navn!!! husk det er mange barn og like klær o.l. og vi klarer desverre ikke kjenne igjen alt:-)

Skrevet

IKKE ta med to skift av alt! Spør de ansatte hva de ønsker skal være i barnehagen! Jeg er avdelingsleder i barnehage og det er et sliiiit med alle klærne som er helt unødvendig å ha der! Og for guds skyld - merk alt tøyet og andre ting du tar med med navn!

Skrevet

to skift av body, strømpebukse o.l. er da lurt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...