SOMMER :) Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 Etter å ha vært mer eller mindre hjemmeværende i fire år skal jeg nå virkelig ut i arbeidslivet. (hurra og hjelp!! :-) Men det betyr at jeg må jo ha endel mer ordentlige klær. Kan ikke subbe rundt i slitte bukser. Jeg er IKKE en shopper. Men liker pene klær. :-) I morgen må jeg til byen og handle litt. Hvor kan jeg handle fine/tøffe jeans? Jeg er ingen sylfide. Har litt ekstra rundt magen, men ikke så mye rundt rumpe og lår. Er ganske lang. Syns det er utrolig vanskelig å finne jeans som sitter bra. Noen forslag??
Lukkelukken og bebibror Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 Jeg kjøper ALLTID på vero moda
Pysa Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 Cubus har innimellom noen fine som sitter bra. B-young sine passer, men er veldig dårlig kvalitet. H&M er bare å glemme.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 Jeg er lang og ikke så slank som jeg en gang var, litt sånn....mage og greier da, og jeg fant noen supre bukser på Lindex av alle steder. De har mange forskjellige typer på salg for tiden :-)
lucky_mom Skrevet 4. august 2008 #5 Skrevet 4. august 2008 Jeg er veldig glad i å handle jeans på JC. Der har de mange modeller og størrelser, og de syr buksene opp for deg hvis de er for lange :-) Jeg har også litt fasong som deg, og synes at Lee jeans sitter ganske bra på meg.
TøffiTrynet☠ Skrevet 4. august 2008 #6 Skrevet 4. august 2008 Jeg elsker BLEND-jeans! De sitter som støpt på meg, og jeg er virkelig ingen sylfide. De finnes i mange modeller og lengder, med og uten stretch. Lykke til med shopping, og lykke til med jobbing!
SOMMER :) Skrevet 4. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. august 2008 Takk alle sammen! Da skal jeg prøve litt forskjellige steder i morgen. Kjenner jeg blir svett bare tanken på shopping, men må man så må man.. :-) Hvor kjøper man Blend? Er det egne Blend butikker?? Ja det er kanskje det... :-)
Mamma til to tette Skrevet 4. august 2008 #8 Skrevet 4. august 2008 Jeg er kjempefornøyd med Oasis sine dongeribukser. Har et problem med at alle andre dongeribukser blir for lang i beina (merkelig siden jeg er høy, 1,74..) og så må jeg til med retting og styr. Men med oasis sitter de som støpt og de har både kule til fritid og mer mørke, pene til kontorbruk. Prisen pleier å være fra 6-700 kr noe som jeg også synes er helt greit. Med str 42 kalles jeg vel ingen sylfide...
Spataplasj Skrevet 4. august 2008 #9 Skrevet 4. august 2008 Cubus synest eg har mykje greit, der finn både eg som er mellom stls 42 og 44 og veslesøs som er mellom 32 og 34 gode bukser som sit pent! No om dagen synest eg og at dei har ein del greie toppar, og mange cubus butikkar har godt utvalg i enkle plagg som kan verte fine til både det eine og det andre. Kjem litt an på kva type jobb du skal til med då!
hysterika Skrevet 4. august 2008 #11 Skrevet 4. august 2008 Hvis du liker bukser som "holder inn magen litt", har de mange fine på Zizzi. Det er en stormote butikk, ikke dyr, og jeg som vanligvis bruker str 42 på HM kan kjøpe den minste størrelsen der.
Gjest Skrevet 4. august 2008 #12 Skrevet 4. august 2008 Jeg kjøper alltid på GinaTricot, Carlings, VeroModa/Only og Cubus faktisk:) Lee-buksene er dyre med passer til alle, uansett kropp (Hvertfall meg og mine venners erfaring) Også Diesel!
Banshee Skrevet 4. august 2008 #13 Skrevet 4. august 2008 170cm og 61kg her. Jeg liker godt Diesel, Fornarina, Lee og Levis. Det er de det går i hos meg hvertfall. Litt dyre bukser, men god kvalitet. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå