Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 Den 2 januar fikk jeg ei nydelig datter (hun er nå 7 mnd) Og jeg kom meg ganske fort etter fødselen, så samlivet til meg og samboern kom igang ganske kjapt etterpå. Jeg tenkte på og få en baby til (noen år framover), men dette er det største sjokket jeg kunne fått! Jeg er gravid igjen! Ikke bare er jeg blitt gravid, jeg er jo 5 månder på vei!! Herregud, herregud! Gikk på cerazette. Og jeg sluntret ikke unna med noen piller heller, men den psykiske delen av meg som ikke falt en tanke på att jeg kunne bli gravid nå, gjorde att jeg ikke kjennte noen spark. Selv om babyen i magen har det kjempeflott i magen min Og ja, magen min har vokst! Men jeg har spist masse usunn mat etter fødselen og, så jeg tenkte ikke så mye på det. Trodde jeg kjennte kroppen min nå! Jeg måtte bare få dette ut, for jeg aner ikke hvordan jeg skal si det til de rundt meg. Er så sjokkert att jeg ikke vet hvordan jeg skal takle det etterpå. Skal jeg legge til att jeg er 19 år?
Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 Gratulerer med ny baby i magen! Du får to tette som garantert får masse glede av hverandre!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 Hehe, litt av et sjokk:o) Men dette går nok bra vettu! Du kan ikke si annet enn at du gikk på pillen... ) Og ble gravid. Lykke til!
Gjest Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 Forstår sjokket ditt veldig godt. venninna til mamma var i fødsel før ho forsto at ho var gravid. Dette er helt uvirkelig for deg nå, men pust dypt, ro deg ned og ta en dag i slengen. Om 4 mnd kommer en liten baby til, og dere kommer til å få det flott alle sammen. Gratulerer;)
Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #5 Skrevet 4. august 2008 Gratulerer så mye!!! Kan jeg spørre hva legen din sa om at du har gått på Cerazette mens du var gravid? Jeg regner med du fortsatte å bruke de en stund uti svangerskapet siden du ikke visste om det...
Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #6 Skrevet 4. august 2008 har hørt om ei som var seks mnd på vei, og ikke visste det..før hun fikk rier og kom på legevakten..da så de hode på ungen..og hun fødte i ambulansen på vei til føden.. snakk om sjokk.. men etter det jeg har hørt går det fint med de nå lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #7 Skrevet 4. august 2008 Legen min sa i grunn ikke noe om det, siden alt på UL så fint ut og alt. Jeg er sjokktilstand, men ser fram til det er søkket inn og jeg kan glede meg.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #8 Skrevet 4. august 2008 Blir ikke lange ventetiden på deg da Gratulerer med baby i magen
Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #9 Skrevet 4. august 2008 Du har nok blitt gravid før du begynte på pillen,eller før den var sikker nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå