Gå til innhold

Mami :o)

nedtråkka kaviartubepupper

Anbefalte innlegg

Skrevet

så på bloggen din at du har kjøpt bestillt mei tai.

hva kommer den på med frakt og toll?

er det noen stropper som presser på nakken? kan man bruke den til nyfødt?

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bestilte den vendbar og med løs hette til, da kom det på 131 dollar med frakt :) toll er det jo ikke på barneutstyr, men med moms så blir det vel rett under 1000 kr tenker jeg i alt :)

Jeg synes meitai er helt supert! Bærer Talie i det på skogturer osv om hun blir sliten og jeg kan godt bære henne i over 1 time før jeg blir sliten i skuldrene :) med babybjørn selen kunne jeg bare bære henne i 15 min før jeg kjente det og da var hun jo i tillegg baby.

Kan brukes fra dag en også ja :)

Skrevet

så bra :o)

sitter og titter nå, men må nok vente til jeg er over de "magiske" 12 ukene før jeg begynner å handle.... må ha noe å bære i iallefall :o)

Skrevet

Ja det er greit å holde seg litt i skinnet sånn helt i begynnelsen :) selvom det er da det er morsomst å handle hehe.

Jeg var innom babyshop i stad og skulle handle litt, men jeg bare surret rundt og dro med meg et par smokker og noen smekker hehe, skikkelig tiltaksløs om dagen og skulle ønske jeg slapp å handle.

Skrevet

hahaha, du sånn i en butikk... :-p

vi må nok fordøye dette litt, men vi har heldigvis det meste fra før av :o)

kanskje jeg skulle fått svigermor til å sy en, finne noe fint stoff i steden... fikk en oppskrift da snupp var liten, men ble aldri noe av...

nå skal jeg hente bursdagsbarnet :o)

ha en fin ettermiddag :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...