Blue Lady Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 Hva med å gi bort ting man har fått som velkomstpremier ol? F.eks dvd, bøker, lydbøker og sånt? eller den velkomstpremien i Tara som er en vannkaraffel fra Rosendahl.. Er det helt galt?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 Jeg syns ikke det, i alle fall ikke så lenge det ikke står Bokklubben på hele greia liksom. Jeg er litt anti at alt skal koste så og så mye, det er jo verdien i noe som betyr noe syns jeg. Har glasskaraffelen fra Rosendahl selv og den er jo kjempetøff!! Men forutsetter (som alltid ved kjøp av gaver) at det er noe man oppriktig tror at mottageren vil like/ha bruk for. Ironisk nok syns mange at det er givers privilegium å gi hva h*n vil, men samtidig så er det likevel mye retningslinjer ute og går på hva man har "lov" å gi ) Og jeg er like "dobbeltmoralsk" selv, hehe...
Blue Lady Skrevet 4. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2008 enig med deg! Gir selvsagt ikke bort noe det LYSER bokklubben av. Men kjøper en del gaver hos bokkubben også, de står det jo bokklubben på baksiden på uansett. Og har faktisk opplevd å kunne bytte Rosendahl ting, uten kvittering, på Glassmagasinet ol., så det er nok en byttemulihget for mottaker der ja.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 Synes det er litt bedre enn å gi videre gaver som er gitt personlig til deg (tråden jeg startet) så sant det ikke står bokklubbens logo eller noe sant på. Er det en helt vanlig vannkaraffel fra Rosendahl hadde jeg glatt gitt den videre... Hvis jeg ikke hadde bruk for den selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå