Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 Jeg spiser 2 brødskiver til frokost, så pleier jeg spise lunsj, i det siste har jeg spist ute siden jeg var på noe hver dag forrige uke, hvis ikke blir det et grovt rundstykke eller 2-3brødskiver. Så er jeg utrolig dårlig på å spise seinere på ettermiddagen/kvelden for tida. Hadde en pakke nudler i går kveld. Så spiser jeg en pose(!) med doc halslinser og en pose med sukkererter om dagen Ikke rart magen blir full av luft.
Mojo1 Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 He he, jeg spiser heeeeeeeeele tiden :-) Er i uke 39+2. Til frokost spiser jeg et par, tre brødskiver eller knekkebrød, til lunsj blir det mer brødmat eller evt en porsjon eller to med suppe. Så middag - har ikke plass til så mye av gangen, så det blir lett kveldsmat etter middag en gang. Et par, tre brødskiver, eller evt. kjeks med div ost. Innimellom dette blir det knasking av godis eller evt noe salat av noe slag (må innrømme at det går en del potetgull og sjokolade....)
babygullz <3 vilde Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 D varierer sånn... Men 1 liter sjokomelk går d i løpet av en dag/ 1 døgn jallefall.. 2 skiver rugbrød med brunost, skinke eller gulost, paprika, tomat el. agurkskiver til pynt. 1 yoghurt 1 banan 1 eple 1 nektarin 1 gulrot litt druer litt jordbær en god del moreller. 2 skiver rugbrød igjen, kanksje 1 knekkebrød utpå kvelden. mye vann og is-te(uten sukker!) noen dager spiser jeg middag, men er ikke så mye jeg lliker, men klarer taco, fyllt rødspette, fiskegrateng, bakt potet, kjøttboller, makaroni med ketsjup...men blir ikke mer middag enn kanskje 3 ganger i måneden... virker kanskje lite d jeg spsier men d er ikke plass til mer..prøver jeg å spise når d er fullt kommer d rett opp igjen. Skal jeg kose meg med no usunt er d veldig populært med iskrem, oreo-kjeks og bamsemums!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå