Gå til innhold

HURRA! Vi flytter! :-D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi fikk huset, og det til 125.000 under takst! Ah, lykke! :) Nå blir det flytting om mindre enn en mnd - den samme mnd som vi skal gifte oss, sambo skal ha to cellegiftkurer, hvorav en i trondhjem denne uka, og jeg passerer halvveien i svangerskap med nr 2! Og vesla begynte i barnehagen i dag. Og vi må vel selge huset vi bor i også, og det MÅ males utvendig først. August blir litt av en mnd, og 2008 blir litt av et år :) Men vi er så glade, hurra! :-D

..... jeg ser jeg har litt vanskelig for å tenke strukturert når jeg leser det jeg nettopp skrev her, hehe... !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer -blir nok hektisk men flott! Alle gode ønsker for deg og din familie:)

Skrevet

OI, det var litt av en travel tid dere har foran dere :) Grattis så mye med nytt hus da! Skal krysse fingrene for at samboeren din tåler cellegiften godt slik at den ikke sinker dere for mye..

Skrevet

Grattis med nytt hus!! Det var litt av en måned, blir svett bare av å lese om alt dere skal gjennom!

Lykke til med stort og smått hvertfall. :)

Skrevet

Takk! :) Jeg måtte faktisk på do og kaste opp litt nå, hehe, sikkert stress! :)

Mami; han har tålt det godt til nå, så håper det går greit framover også. Denne uken får vi vite mer om hvordan kreften reagerer, så vi håper selvfølgelig på positive resultater der også.

Skrevet

Gratulerer saa mye med nytt hus. Det hoeres ut som du faar en hektisk maaned fremover=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...