nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 er ikke helt sikker på hvor langt jeg er på vei, men det er vel en 4-5 uker... jeg er skikkelig trøtt, men det kan jeg leve med.. sistgang var jeg dårlig (uggen og influensasymptomer) fra noen dager før jeg testet positvt. fikk positiv test 3 dager før ikm... kanskje jeg slipper unna )
Pappas fultreffer :) Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 Ikke for å ta motet helt ifra deg, men jeg var helt fin de første 3 mnd, hadde ingen symptomer på at jeg var gravid, men så satte kvalmen inn Men er jo ikke sikkert du får det fordi om Lykke til da
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 Jeg begynte ikke med kvalmen før ei uke etter nå med nr 2 enn med nr 1 + at den kom også mer "snikende" denne gangen (forrige gang sa det bare pang og så lå jeg i doskåla i 4mnd). Dvs denne gangen begynte det i uke 6...
Gjest Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 Kom i uke 6 og siden da har jeg vært sykemeldt *blæh*
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 4. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. august 2008 da hadde du iallefall 3 gode måneder ) spøy hele sist svangerskap, jeg :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå