mammarettogslett Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 Skulle hatt noe bære henne på ryggen i, jeg syns den baby bjørnen er så kronglete (dessuten kan man jo ikke ha den på ryggen) Mei tai? Hva, og hvor anbefales det å bestille?
Spataplasj Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 Sjekk tettinntil! der finn du masse info om bæring baby hawk er ein fin mei tai til ein rimeleg pris, ellers trur eg at eden mei tai er deilige til små! Syr du er det ganske enkelt å lage både mei tai og andre bæredingsar sjølv!
Mikkemafian Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 bestilte meitai på babyhawk.com og er veldig fornøyd med den...
mammarettogslett Skrevet 4. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. august 2008 flere med erfaring? snuppa er 4, 5 mnd, hvilke er best å bruke når hun skal sitte på ryggen? (syns det var vanskelig å få oversikt på tett inntil siden jeg)
fanta Skrevet 4. august 2008 #7 Skrevet 4. august 2008 Anbefaler mei tai! Kan brukes fra nyfødt og til barnet ikke vil bæres mer ;-). Både på rygg og mage, og mener jeg har sett hofteknyting også. Relativt enkel å knytte på seg er den også. Fikk min i gave, så jeg vet ikke hvos den er kjøpt, men du finner linker til forhandlere på tettinntil.com
lillegutt mars o7 Skrevet 4. august 2008 #8 Skrevet 4. august 2008 Hei =) Jeg har Ergo bæresele. Den kan brukes fra nyfødt til 24 kg! Kan bære på magen,hofta og ryggen! Kan bære i timesvis,og det kan og skal en IKKE med Babybjørn,den skal faktisk ikke brukes mer enn 20 min om gangen pga belastningen den gir de søte små! Sjekk ut tettinntil.no Jeg jøpte Ergoeèn på Babyslynga.no. Kostet vel 700-800 kr.
lillegutt mars o7 Skrevet 4. august 2008 #9 Skrevet 4. august 2008 Ergoen har forresten en sovehette som en fester på når babyen sovner. Da får babyen god støtte til hodet,og selv har en hendene fri =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå