Gå til innhold

Andre som har barn som skal begynne i bhg nå??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min skal ha sin første tilvenningsdag på torsdag,og jeg gruer meg,og gleder meg litt:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

min skulle, men er sjuk, så håper å få dratt til onsdag. Noe som resulterte i at snuppa heller ikke ville i bhg idag.. så vi er hjemme alle mann! :) Gruer meg, JA!!!!!!!!!!! Men, det skal vel bli litt godt også tenker jeg...

Skrevet

Ja han begynner på onsdag med første tilvenningsdag. Gruer meg fordi bhg blir pusset opp så barna har egentlig ingen steder å være. Og fordi det betyr at vi går inn i en ny fase i livet. Tida med permisjon og mye tid med barna er over... :-(

Men det blir godt for lillegutt å ha flere å leke med og godt for hu mor å få litt mer voksenkontakt.. :-)

Skrevet

3 åringen hadde sin første tilvenningsdag i dag, han syntes d både var arti og litt skummelt. Jeg har mere problem tror jeg med at han skal begynne.

Lillemann begynner på torsdag å d syns jeg rett å slett er forferdelig,men får håpe d går bra. har fullplass til begge,men lurer på om jeg skal ta perm 40 eller 50% på minstemann. må se an hvordan d blir med jobbing å slikt på meg.

Skrevet

Vi begynte idag, og det gikk strålende. Hadde god tro på at L ville trives, og jammen hadde jeg ikke rett. Hun oppførte seg som det var hennes andre hjem. Satser på en brillefin overgang fra noen flere timer i morgen og full dag på onsdag. I love barnehage! :D

Skrevet

Min lille begynner om en uke.

Vi har begynt tilvenning i barnehagen der jeg jobber i dag.

Går så fint, atte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...