Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 Min skal ha sin første tilvenningsdag på torsdag,og jeg gruer meg,og gleder meg litt:)
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 min skulle, men er sjuk, så håper å få dratt til onsdag. Noe som resulterte i at snuppa heller ikke ville i bhg idag.. så vi er hjemme alle mann! Gruer meg, JA!!!!!!!!!!! Men, det skal vel bli litt godt også tenker jeg...
SOMMER :) Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 Ja han begynner på onsdag med første tilvenningsdag. Gruer meg fordi bhg blir pusset opp så barna har egentlig ingen steder å være. Og fordi det betyr at vi går inn i en ny fase i livet. Tida med permisjon og mye tid med barna er over... :-( Men det blir godt for lillegutt å ha flere å leke med og godt for hu mor å få litt mer voksenkontakt.. :-)
fox`y Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 3 åringen hadde sin første tilvenningsdag i dag, han syntes d både var arti og litt skummelt. Jeg har mere problem tror jeg med at han skal begynne. Lillemann begynner på torsdag å d syns jeg rett å slett er forferdelig,men får håpe d går bra. har fullplass til begge,men lurer på om jeg skal ta perm 40 eller 50% på minstemann. må se an hvordan d blir med jobbing å slikt på meg.
flashdancepants Skrevet 4. august 2008 #5 Skrevet 4. august 2008 Vi begynte idag, og det gikk strålende. Hadde god tro på at L ville trives, og jammen hadde jeg ikke rett. Hun oppførte seg som det var hennes andre hjem. Satser på en brillefin overgang fra noen flere timer i morgen og full dag på onsdag. I love barnehage!
Blåmandag¤ Skrevet 4. august 2008 #6 Skrevet 4. august 2008 Min lille begynner om en uke. Vi har begynt tilvenning i barnehagen der jeg jobber i dag. Går så fint, atte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå