♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 Jeg har ryddet litt i helgen og funnet noen gaver som vi har fått, småting som rammer og bøker og sant. Er det forkastelig å gi dette videre til andre? Eks at jeg kan gi videre en bok jeg har fått av en veninne, til en annen veninne i en helt annen vennekrets. Ingen av disse kjenner hverandre... Bare lurer
MammaMia123 Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 Personlig ville jeg ikke gjort det.. Synes det virker litt snålt... )
ikke akkurat struttepupp! Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 jeg har gjort det et par ganger,ja...men da er jeg 100%sikker på at gaven har passet til vedkommende. Gyselige gaver gir jeg selvfølgelig ikke videre;)
Banshee Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 Gjøre det kan du, men det er ikke helt rett etikette ;o)
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 4. august 2008 #5 Skrevet 4. august 2008 Jeg kunne nok ha gitt bort ting jeg hadde fått som gave, men ikke som en gave fra meg til en annen.
Tommage♀♂ Skrevet 4. august 2008 #6 Skrevet 4. august 2008 Kan ikke se problemet i det. Vedkommende vet da ikke om du har trålet butikken eller fått det av andre. Eneste som er litt kinkig er om vedkommende gjerne vil bytte gaven...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 4. august 2008 #7 Skrevet 4. august 2008 Ser ikke noe problem i det så lenge du tror h*n blir gladere for gaven enn du ble ;o)
Januarjubel! Skrevet 4. august 2008 #8 Skrevet 4. august 2008 Det har jeg problemer med å akseptere, men det er vel litt slik jeg er oppdratt. Muligheten for at det kunne bli oppdaget ville ødelagt nattesøvnen, hehe.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 4. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 4. august 2008 Er akkurat det med å bli "oppdaget" som skremmer meg. Tror heller bare jeg gir det videre til andre, eks søsteren min som har mer bruk for eks en bok enn meg. Synes tross alt at det er bedre å gi det videre enn å kaste det, siden jeg ikke har fått brukt for det...
Pysa Skrevet 4. august 2008 #10 Skrevet 4. august 2008 Jeg ville gitt det videre, men ikke som gave. Trenger jo ikke være jul eller bursdag for å gi noe til noen.
Gjest Skrevet 4. august 2008 #11 Skrevet 4. august 2008 Spørs hva det er, fikk en ekslusiv parfyme gaveeske med en duft som overhode ikke passa meg, men som jeg viste mamma likte, av samboeren....så den gav jeg glatt videre til mamma i gave..og hun ble skikkelig glad for det også. Var jo uåpna og alt...kjøpt på taxfree.
Gjest Skrevet 4. august 2008 #12 Skrevet 4. august 2008 Ikke som gave til en andledning, nei. Heller litt mer sånn, "denne fikk jeg, men passet ikke akkurat der jeg hadde tenkt å bruke den, vil du ha den kanskje?"
Dailis Skrevet 4. august 2008 #13 Skrevet 4. august 2008 JEg synes vel ikek det er så galt. Om du føler på det så gi det i en ekstragave ved siden av noe annet du har kjøpt.
du og jeg og vi to Skrevet 4. august 2008 #14 Skrevet 4. august 2008 Jeg fikk igjen en gave jeg hadde gitt til en perifer venninne da hun fikk sin første gutt. Vi kom innom dem da mini var noen uker gammel - og jammen meg fikk jeg de samme vottene tilbake med merkelappen på og alt, sammen med noen andre ting. Jeg ble pinlig berørt, men fikk meg ikke til å si noe, hun må jo ha glemt at hun fikk dem av oss... Men over til spørsmålet ditt, jeg tror ikke jeg ville ha gjort det. Det kjennes ikke helt riktig.
Tommage♀♂ Skrevet 4. august 2008 #15 Skrevet 4. august 2008 Må bare fortelle en liten historie i denne sammenheng: Da jeg og sambo flyttet sammen fikk vi innflytningspressang av svigerfar og han samboer. 2 kartonger med Bohemia rødvinsglass. Oppi den ene esken lå det et kort, og det var et gratulasjonskort til svigerfar i anledning 50-års dagen, fra SAMBO og svigermor, hahahaha!! Flause!! Men jeg bruker glassene ofte jeg, og takk for det=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå