Gjest Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 har ikke helt bestemt meg ennå men nå må jeg ha en "skikkelig" middag .. fiskekaker i brun saus kanskje:)
Gjest Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 jeg har og lyst på "skikkelig" middag idag, så blir kjøttkaker i brun saus med poteter og grønnsaker:)
Trulte troll Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 Høres deilig ut :-) Jeg skal lage fiskeboller i hvit saus, jeg. Med poteter, gulrot, bacon og karri. Da blir både kjærest, baby og mamma'n glad :-) Nam-nam-nam!
Gjest Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 idag skal vi ha indrefilet av svin og hvitløksgratinerte poteter (hjemmelaget) - med peppersaus, nam nam - jeg gleder meg :-) skulle hatt det igår, men da orker jeg ikke
rubin Skrevet 4. august 2008 #5 Skrevet 4. august 2008 Herlighet så sykt mange gode forslag!! Skal jammen spørre dere neste gang jeg er i tvil Jeg skal til mamma`n min på middag i dag; skikkelig Trysil-kost: skal spise noe som heter rømsoll! Kos dere med middagen! Utrolig så digg det er med mat nå nar man er gravid
010808 og 200312 Skrevet 4. august 2008 #6 Skrevet 4. august 2008 her blir det vårrull, ris og salat..!
C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 4. august 2008 #7 Skrevet 4. august 2008 Og her blir det kyllingfilet med ris og salat
Gjest Skrevet 4. august 2008 #8 Skrevet 4. august 2008 nå ble jeg på alvor sulten her hehe dette med bacon til fiskebollene hørtes jo digg ut da..:)d må jeg prøve neste gang:)
Gjest Skrevet 4. august 2008 #9 Skrevet 4. august 2008 Oj, her var det mange gode forslag. Nesten så jeg noterer meg noen da jeg er urolig dålig til å finne på noe "skikkelig" til middag;) Siden det har blitt litt kjøligere ute blir det rømmegrøt her. Uten spekemat vel og merke, men med masse kanel.. Er litt lei her på slutten, kan jo ikke skade å prøve kaneltrikset;p
Gjest Skrevet 4. august 2008 #10 Skrevet 4. august 2008 må bare få komme med et kjempegodt tips til kyllingfilet..d er jo ikke direkte sundt da hihi men jeg garanterer at blir kjempesaftig.. tørk godt av fileene,ha på salt og pepper,legg i en ildfast form. 1 pk majones,2ss sennep og 1 dl revet parmesanost(kan og bruke vanlig ost) bland dette sammen å legg på fileene .stekes i ovnen på 200 grader i ca 20 min..ai ai ai.. d hørtes kanskje ikke så godt ut..?men tro meg..d smeeeelter på tunga:)
15.august-mamma Skrevet 4. august 2008 #11 Skrevet 4. august 2008 Huff, blir bare kjedelig risengrynsgrøt i dag. Har ikke rosiner å ha oppå en gang. Men må få brukt opp litt melk. Dattera mi er selvfølgelig lykkelig for middagsvalget da, så det er jo godt for noe.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 4. august 2008 #12 Skrevet 4. august 2008 Hmm.. Imponerende mange flotte mandagsmiddager her må jeg si;) Blir ikke fullt så råflott her idag, satser på wok og pasta- godt og lett!! (utrooolig lei av å lage middag for tida, så blir mye enkle middager her i gården...)
Trulte troll Skrevet 4. august 2008 #13 Skrevet 4. august 2008 Kyllingfilet kan brukes til så mangt. Bak på posen til Toro kyllingsuppe står oppskrift på en aldeles nydelig kyllingform med squash. Anbefales på det sterkeste :-)
Tutta73 Skrevet 4. august 2008 #14 Skrevet 4. august 2008 Vi har 1 års bryllupsdag i dag, så mannen min har bedt meg ut på middag! Slå den à ) (PS: Jeg har nevnt for han en del ganger at jeg har lyst til å gå ut å spise... )
blirjegsnartmamma Skrevet 4. august 2008 #15 Skrevet 4. august 2008 her blir det nok kyllingwok mannen sitt ønske, så regner med at han lager også - hehe Men det er jo greit, jeg må nemlig vaske klær etter 1 uke på Rhodos.
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 4. august 2008 #16 Skrevet 4. august 2008 Så koselig! Jeg tror ikke jeg skal ha middag i dag jeg. Får lage noe til ungene.
Lacey*har fått erta Skrevet 4. august 2008 #17 Skrevet 4. august 2008 Her blir det hjemmelaget hamburger. Alt laget fra bunnen av. Grove brød, kjøttkaker laget av ordetlig godt kjøtt (ikke vanlig kjøpekjøttdeig, blir for mye fett og vann + at jeg synes ikke det smaker godt) god salat, sylteagurk og ost på.. også deler jeg opp potetbåter og har i ovnen med krydder. Veldig godt! Men selvfølgelig litt mer jobb enn å bare kjøpe sånn ferdig greier.
jente Skrevet 4. august 2008 #18 Skrevet 4. august 2008 Jeg vet rett og slett ikke,,, Men kjøttkaker hørtes godt ut,,,,, Det er lenge siden vi har hatt en "skikkelig" middag, det har ikke føltes godt med poteter og div i den varmen vi har hatt de siste ukene,,,
ntnjen Skrevet 4. august 2008 #20 Skrevet 4. august 2008 her blir det enkelt brunsaus oppskåret pølse i å koktepoteter_!!!!! i morgen troe jeg det blir fiskegrateng me kokte poteter å raspet gulrøtter!!! det beste jento veit å eg vet!!! nam nam!!!
Kjærlighet <3 Skrevet 4. august 2008 #21 Skrevet 4. august 2008 Hehe...Blir grøt her i dag her også. Men MED rosiner da!! Ungene er elleville :-D
Adele Skrevet 4. august 2008 #22 Skrevet 4. august 2008 i dag feirer jeg litt med kompisene mine siden det er to dager til KS! Så vi skal lage indrefilet av okse med bakt potet, ris og peppersaus! namnam.. Spørs om jeg kommer meg opp av soffan derifra etterpå.hehe..
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 4. august 2008 #23 Skrevet 4. august 2008 Blir fiskegrateng med poteter, gullerøtter, rømme og smør;) Mmmmmm, digg! Benytter meg av å spise mye fisk når samboer jobber kveld. Han hater fisk, hehe.. Så da skal jeg og mamma kose oss med det i kveld, gleder meg!!
C@milla *EMIL* Skrevet 4. august 2008 #24 Skrevet 4. august 2008 Mannen har bestemt seg for taco idag:o) Første feriedagen hans,så det får han lov til.. Jeg har egentlig veeeldig lyst på fiskepudding i hvit saus... får vel ha det imorgen da.. elller pølse i hvit saus med bacon i.. det er sååå godt;o) SUlten merker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå