*månestråle* Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 hva slags vognpose skal dere kjøpe? noen gode/dårlige erfaringer med de ulike vognposene? vanskelig å velge synes jeg... synes lammeskinnsposen ser veldig god ut, noen erfaringer med den?
*månestråle* Skrevet 4. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 4. august 2008 mente lammeskinnsposen til kaiser.
Gjest Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 Vi har odenwalder holly dunpose til snuppa vår og babyen i magen skal få samme. Jeg synes det er veldig praktisk at ting kan vaskes i maskinen jeg da, liker også at glidlåsen kan dras helt ned slik at man ikke vekker babyen om man skal inn på et kjøpesenter for eks og ikke vil at han/hun skal bli for varm
Krissy78 Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 Vårt første barn er født i desember 2006 og til henne brukte vi en god gammeldags skinnpose (som de selger på www.nostebarn.no) Jeg hadde den faktisk når jeg var liten... :-) Den var vi kjempefornøyd med og det skjedde ALDRI at hun ble kald. Det er veldig varmt og godt oppi ullet... :-) Her er det ikke glidelås som kan dras ned på sidene, men den kan åpne ganske godt opp. Vi kommer til å bruke den denne gangen også...
Gjest Skrevet 4. august 2008 #5 Skrevet 4. august 2008 Vi har tenkt å ha voksipose, men har desverre ingen erfaring å dele da jeg er førstegangs...
Elisa ♥2 barnsmor♥ Skrevet 4. august 2008 #6 Skrevet 4. august 2008 voksiposen etter storesøster. Kjempefornøyd! Varm, leketeppe, kan åpnes helt etc
Isaac12.08♥baby10.10FØDEKLAR Skrevet 4. august 2008 #7 Skrevet 4. august 2008 Har en gammeldags skinnpose, og en oldenwalder
Murkli - med en liten gutt:) Skrevet 4. august 2008 #8 Skrevet 4. august 2008 Vi skal kjøpe vårres vognpose på www.grongposen.no Har derimot ingen erfaringer med det..
Mia77 Skrevet 14. august 2008 #9 Skrevet 14. august 2008 Jeg har ikke hatt vokspose, men har en del venninner som har hatt det og de er ikke fornøyde. De er visst egnet kun på de kaldeste dagene, og det blir varmt, klamt og trangt i vogna. Jeg skal ha thermopose fra simo, som jeg har hatt før, den er veldig god.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå