NN76 Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 Bare elsker sushi....trodde ikke man kunne spise det men ser på matportalen at det er ufarlig så lenge man ikke spiser fersk tunfisk. Noen med store mager som har dristet seg til å prøve? Hva tror dere? Det er det eneste jeg har lyst på med denne kvalmen.....
Gjest Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 Hei, Jeg har spist sushi mange ganger og det har gått helt fint. Det er den eneste fisken jeg klarer tanken på :-) Er i uke 21 nå. Man bør kanskje være litt forsiktig med hvor man spiser det, og spør gjerne om fisken har vært frosset først (den skal det etter norsk lov, og da forsvinner evt. bakterier). Tror jammen det blir sushi i dag her og
NN76 Skrevet 4. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2008 Tusen takk for raskt svar. Nå skal jeg koooose meg...mmmmm:-) Endelig! Bon Apetitt til deg også!
Angeldoll m/ desemberprinsesse Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 Hei på deg! Jeg har spist sushi en hel haug ganger i svangerskapet og enn så lenge ser det ut som om det har gått bra! Bare hold deg unna tunfisk, kveite (og resten av ferskvannsfisken matportalen advarer mot) så skal det gå helt strålende!
Angeldoll m/ desemberprinsesse Skrevet 4. august 2008 #5 Skrevet 4. august 2008 Og tenk på all den flotte Omega3'en du får i deg!
Krissy78 Skrevet 4. august 2008 #6 Skrevet 4. august 2008 Jeg synes at det er litt tragisk med tunfisk og kveite...for det er de jeg liker best når jeg spiser sushi. Men men , godt å vite at det er trygt å spise mange av de andre typene.. :-)
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 4. august 2008 #7 Skrevet 4. august 2008 helt trygt å spise nesten all slags sushi, men ikke tunfisk! På restauranter er det vanlig å ha oppdrettlaks av laks og kveite og den er ikke frøset. Men det er helt trygt så lenge det er oppdrets fisk fra norge! Jeg spise sushi jeg, nam nam....
Angeldoll m/ desemberprinsesse Skrevet 4. august 2008 #8 Skrevet 4. august 2008 Jeg er HELT enig! Kveite er så sinnsykt godt! Får vann i munnen av bare å tenke på det! MEN, det er heldigvis en hel del annen snadder og da!
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 4. august 2008 #9 Skrevet 4. august 2008 JA=) Laks er ganske godt og kamskjell maki=)
Angeldoll m/ desemberprinsesse Skrevet 4. august 2008 #10 Skrevet 4. august 2008 Åååååååh! Kamskjell! <3 <3 <3 Og makiruller med fritert softshellcrab og chilimajones! Mmmmmm. Nei, nå må jeg stoppe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå