Gå til innhold

Noen fra jessheim/Eidsvoll her??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada :o)

Hvor kommer du fra, og når har du termin? Ble litt nysgjerrig på alderen din også, og om du er førstegangs eller flergangsfødende???? Er en del fra Jessheim-omegn her.

Skrevet

jada det er det.... holder til på råholt.

Skrevet

Så koslig:)

Førstegangs ja, er 22 jeg:)

Hva med dere?

Deg har jeg møtt før Ida:) hvis du har vært med på bim møte eller noe, var bare med engang jeg:)

Skrevet

Er fra Sandnes jeg jo=p men lurer på hvordan d går med deg nå? Mtp at du ble satt fram 3 uker, og så fikk beskjed om at d ikke gikk an å bli satt fram, og så ble d mye frem og tilbake... er alt bra?

Klem

Skrevet

ojj så koslig at du husker det, var faktisk hos jordmor i dag, hun ringte Ahus, og de hadde ikke skrivi noe i papirene mine men de skrev det at de trodde jeg lå 3 uker frem, så forløpig går jeg etter den terminen jeg har hatt hele tiden, og neste gang så vil de se det ann om lille jenta fortsatt ligger i seteleie så tar vi det derifra:):)

Jeg tror jo selv at hun kommer om noen uker bare da, men jeg kan jo også ta veldig feil:)

Skrevet

tja..kanskje hun kommer før tiden, kanskje etter. Her håper jeg hun kommer liiiitt før, fordi jeg er lei, trøtt og sliten. Men, jeg vil jo for all del at hun i magen skal være klar for d..så om jeg må slite meg noen dager på overtid så kan jeg jo ikke aent enn å finne meg i d, men må få lov å klage litt=p har jo trossalt gått lenge gravid nå, og d blir ikke lettere mot slutten liksom... så vi må få lov å nevne d når vi synes d er tungt=)

Du må uansett ha lykke til:)

Skrevet

Er i fra eidsvoll men har flyttet til nannestad om det teller, har vært på de fleste bim treffene men tror ikke jeg var der den gangen du var med, er jo bare å hive seg på da, vi møtes hver tirsdag på jessheim og har det kjempekoselig :)

Ellers er jeg 24 år og 1gangs med fullstednig angst for hva jeg har begitt meg ut på... hehe :)

Skrevet

Jeg er fra Råholt (om det teller), 27 år og andregangs (fødte en jente i feb. 2007, og nå i august blir det en liten gutt på oss :))

Skrevet

Ja jeg også er litt hetta om dagen assa, Nå er det sånn at ut må hun jo uansett åssen jeg vrir og vender på det:/ fy fader jeg gruer meg til fødsel.

Var på ammekurs i dag da, kjenner jo ingen omtrent her jeg bor så alle fjesene der var jo helt nye for meg i hvertfall:)

Men hadde jo vært koslig å bli kjente med noen i område, skal jo gå hjemme et heeeeeeelt år:)

hun kan godt komme et par uker før også, merker at det er ikke veldig lett å sove om natta nå;)

Skrevet

Har dere fått tilbud om jordmor og svangerskapskurs i Eidsvoll???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...