Gå til innhold

Bestiller der mye over nettet?

Anbefalte innlegg

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

Jeg kjøper alt på butikk jeg. veldig skjelden jeg kjøper noe over nettet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I år tenkte jeg faktisk på å bestille klær til mine små på nettet. Aldri gjort det før. H&M butikken som ligger ved oss er så rotete og veldig dårlig organisert, så derfor har jeg bestillt katalogen og skal bestille klærne på nett. Skal også prøve andre nett butikker, men er ikke så inne i dette. Kanskje noen har tips hvor de selger gode barneklær?

Skrevet

Gjør det innimellom:)

Skrevet

Bestiller mye på nett. Hater faktisk å gå i butikken og shoppe (men liker å shoppe).

Mest fra udlandet

Skrevet

Jeg kjøper mye på nettet. Klær, hår produkter, crocs, mobiltelefon. Skal snart kjøpe meg Mac, tenkte å bestille den og på nett.

Skrevet

Vi bestiller en del filmer, slik at barna skal hore litt norsk.Eller saa er det sjeldent jeg bestiller noe annet.

Skrevet

Kjøper på H&M av og til og en sjelden gang bøker.

Skrevet

Jeg kjøper nesten alt på nett, jeg. Handler veldig mye klær på nettet, ettersom jeg synes det er så kjedelig at alle i barnehagen har like H&M-klær (i tillegg til at H&M så fort blir stygt og slitt). Handler mye på filabel.dk, blant annet. Hvis jeg kjøper ting som er nedsatt der, så har det ikke så mye å si om jeg betaler toll, for det blir uansett mye billigere enn å kjøpe de samme klærne i Norge.

Ellers handler jeg mye klær til meg selv, all kosmetikk og hårprodukter, filmer og musikk og bøker. Det er koselig å dra på shopping, men jeg synes det er så dårlig utvalg overalt. Mye lettere å finne fine og originale klær på nettet.

Skulle ønske det gikk an å handle all maten på nettet og, jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...