Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 Datteren min har nå gått i barnehage fulltid siden jeg har jobbet fulltid. Jeg begynner på skole nå i august å kommer til å ha rundt 22 timer i undervisning i uken. Får jeg da stønad til barnetilsyn for full plass da? Hun kommer ikke til å være der fulltid som hun var når jeg jobbet da. Men hun kommer jo til å være der noen timer hver dag, kanskje fra 9.30 til kl 15, noen ganger tidligere enn det og senere, kommer helt ann på når jeg har undervisning. Men jeg betaler jo for full plass, selv om den ikke kommer til å bli brukt så mye som da jeg jobbet. Men blir vanskelig for å meg redusere plassen, fordi det er jo kjekt å ha mulighet til å gjøre skolearbeid etter skolen eller før dersom jeg begynner sent, å kunne da sende henne i barnehagen. Har sendt inn søknad før 3 uker siden men ikke fått noe svar enda så derfor jeg lurer
alleminesmå Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 Er ikke sikker, men jeg kunne få for den prosentandelen jeg var på skolen. Men hun hadde jo barnehageplassen fra ør. Mulig det er andre regler da. Ring Nav og hør. det nytter og mase på dem. Finalestemming https://lagring.online.no/sections/competition/view.php?id=15&sortby=votes#4062
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå