Gå til innhold

Hvordan er slimproppen??u/t

Anbefalte innlegg

Skrevet

.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ser ut som slim! seig i konsistens også er den klar i fargen også størrelse kan variere men her er det ikke snakk om lite, snakker av egen erfaring med barnet mitt som kom i 2005, da kom det først slimpropp som var som slim bare kanskje enda seigere og masse av den, masse masse. isj og usj..... også god del timer etterpå fødde jeg ei jente :-)

Skrevet

Ok.

Kjente bare at det var noe fryktelig seigt der nede når jeg tørket med etter å ha vært i dusjen.

Sånn seigt som svømmerne liksom....æsj...

Men var ikke så kjempe masse da,men det varierer sikker.

Men det kan vel ta flere uker til uansett:-(

Jaja,litt action i hverdagen hvertfall;-)

Skrevet

Ja med mitt barn nr 2 fikk jeg slim nedentil 1-2 uker før jeg fødde også etter at jeg kom til sykehuset noen timer før fødselen kom resten av slimproppen, men det er så forskjellig men sånn var det med meg da. den gang.

Skrevet

men kan den ikke komme over flere dager? jeg har 4 uker igjen til termin og har ikke merket noe til slimproppen, bare ganske mye slim når jeg har vært på do...

Skrevet

Min kom i flere deler over flere to dager. Seige og gulhvite små "klumper", før det tilslutt kom en stor proppformet med blodspor i. Beklager detaljer, men sånn så min ut. :)

Skrevet

Glemte å si at dette var 8 dager siden, og ingenting har skjedd..

Skrevet

hehe,det er bare bra med litt detaljer av og til. får ivertfall vite hvordan det kan være da. men når har du termin diffemamma?

Skrevet

Har termin 8.september, men kan se ut som om poden kommer litt før. :)

Skrevet

Den kan komme over flere dager eller i et stykke. Sist kom min i et stykke, ett skikkelig plopp i do og såg ut som en mini glassmanet med blodstriper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...