Gå til innhold

Hva mener dere om dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjelder eksen min. Ble slutt for 3 år siden, han dumpet meg, jeg fant en ny som jeg fikk en sønn med. Før jeg ble gravid hadde meg og eksen et seksuelt forhold som varte nesten et år, men han gjorde det klart at det ikke kom til å bli oss to igjen.

Nå er han forlovet med en ny dame, de har vært sammen et år og hun ble nettopp gravid.

Han og jeg har bare hatt høflig kontakt via meldinger på facebook, han mest tilbakeholden...

Jeg elsker ham ennå, men har slått meg til ro med min nye familie.

Så plutselig i går fikk jeg en melding i innboksen på facebook, han hadde vært inne og kikket på bildene mine, bl.a. noen bilder der jeg prøvde forskjellige kjoler som jeg la ut for at søsteren min skulle se, og han skriver at han liker bildene og at det er vanskelig å se at jeg har vært gravid...

Jeg ble varm om hjertet, men vet vel innerst inne at det bare var en snill kommentar.

Det rare er at han lenge har vært veldig kald sånn sett, og jeg ble derfor overrasket over denne plutselige kommentaren. Lenge siden jeg la ut bildene også, så eneste måten han kan ha sett dem på, må ha vært at han letet seg frem til de via profilsiden min... hmmm...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legg nå ikke for mye i det. Sa ikke du at du hadde slått deg til ro med familien?

Skrevet

...det tar tid å komme over noen... men du har jo startet på nytt? er ikke det verdt noe da? ikke bry deg om eksen !!

Skrevet

Er det vanlig at det tar over 3 år? Jeg elsker ham jo ennå, men har valgt livet med min nåværende samboer, han er god han også.

Det er verdt masse, men et kompliment fra eksen er også verdt mye for meg. Det gjør meg utrolig glad!

Skrevet

La det ligge. Du har ny mann og barn, han er forlova og venter barn.

Skrevet

Ikke legg for mye i det nå da..han har tenkt på deg og funnet de, men det betyr jo ikke at han fremdeles elsker deg, gjør det vel?

Ta komplimentet til deg, men prøv å ikke tenk mer på ham. Du har en familie nå, og han skal ha barn med en annen..rett og slett ikke verdt det!

Skrevet

Jeg mener ikke at jeg skal splitte opp alt og satse på ham om meg, jeg lurte bare på hva dere tror om ham og hva han kan ha tenkt og følt...

Skrevet

I know the feeling;) Har vært igjennom det samme, Elsker elsker elsker fortsatt min eks, han har kommet seg langt og mer enn langt videre mens jeg sitter fortsatt å tenker på han, vi har barn sammen så hver gang han kommer for å hente lillingen kommer alt opp igjen.

Skrevet

Det må være forferdelig vanskelig, jeg er glad jeg slipper det ihvertfall. Det gjør det jo ti ganger vanskeligere å løsrive seg. Føler med deg :-(

Skrevet

Han ble vel småkåt i øyeblikket, ligger nok ikke noe mer bak enn rene kjønnsdrifter.

Skrevet

dette blir det bare kaos av.

vil du miste mannen din for ett (eller flere) sidesprang med X'en?

hvis ja burde du kanskje slutte å holde mannen din for narr.

Skrevet

Beklager, men synes bare det hørtes ut som en fin ting å si, for å være hyggelig.

Skrevet

Ja, kanskje, men han pleier å holde seg unna å gjøre det. Han prøver vanligvis å ha en distanse mellom oss, derfor jeg ble så overrasket.

Og du over: jeg har ikke nevnt noe om sidesprang... Det er bare tanker og følelser :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...