Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 Etter en oppdagelsesferd i min egen krops hulrom, nærmere bestemt inni tissen merket jeg noe rart! Jeg kjente noe der inne som kjente ut som livmormunnen(tror det er det den enden heter.Den som åpner seg ved fødsel) ganske langt nede i sjeden. Trodde den lå¨mye lengere opp. Ivertfall såpass at man ikke kjente den med fingre. Det som var enda rarere var at selv om den lå relativt langt nede, virket det som om dent var lengere hulrom opp på sidene ?!? Er det noen i vide verden som vet om dette er normalt og hva det evnt. kan være? Har født et barn for 2 år siden og er ikke gravid.Visst noen skulle lure på det. .
Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 på "fremre veggen" opp mot magen, ikke så langt inn, lett å finne med fingeren? i tilfelle kan det jo høres ut som g-punktet... men det har vel de fleste funnet for lenge siden, så kanskje et dumt forslag...
Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 Er ganske god plass oppi der, i og med at noen driver med fisting, dvs. hele hånda oppi der...
Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 Har ikke peiling hvor g-punktet mitt er. Men har forstått det som at g-punktet bare er litt ruglete vev inne i sjeden. Det jeg kjente virket jo som enden på livmoren min. Kjentes ut som det var en åpning der også.(som var lukket) Godt jeg er anonym nå kjenner jeg. herregud..hehehehe
Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #5 Skrevet 4. august 2008 Jeg har det samme, aldri fundert noe på dette. Er gravid med nummer 1, men har alltid hatt det slik.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #6 Skrevet 4. august 2008 jeg har alltid hatt det sånn, og regner med at det er livmortappen.. aldri vært gravid, men kjente den bare engang når jeg brukte p-ring. (som forøvrig er den dummeste oppfinnelsen noen gang)
Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #7 Skrevet 4. august 2008 Dette er nok snakk om livmorhalsen, den er det nemlig et "hull" i, så kan ikke skjønne det skal være noe annet.. G-punktet er jo rett inn noen cm, og ut mot magen ja.. )
Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #8 Skrevet 4. august 2008 Tusen takk for svar. Da er jeg ikke helt alien da:) Mye rart man skal lure på opp gjennom livet..hehe....Takk og pris for dinbaby.com og anonymknappen:) Ha fortsatt en fin dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå