Gå til innhold

hvor lenge kan jeg ha åpnet nan i flasken ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor lenge kan jeg ha åpnet nan i flasken, har pleid å helle nan ferdig mme i flaske når vi skal ut og varme dette i termos. men hvor lenge kan den egentli være i flasken før den må drikkes ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den holder 1 døgn i kjøleskap etter den er åpnet så da burde du nok ikke gjøre det på den måten om du ikke skal gi ungen mat innen 1-2 timer i romtemperatur.

Hvorfor åpner du pakken før? Kan du ikke ta den med og åpne den når du skal gi ungen mat?

Skrevet

jo det kan jeg :) hehe...har bare gjort det slik !

Skrevet

Jeg tar bare med pakke og åpner den hvis det blir krise på tur; den kan jo drikkes romtemperert. Da slipper du å tenke på tid og bakterier!

Skrevet

Jeg tar også med uåpnet pakke ut. Tar også med meg to flasker, så det som evt. blir igjen i kartongen kan helles i en ren tåteflaske og tas med hjem igjen og settes i kjøleskap, med mindre jeg er lenge ute (hun spiser ca 100 ml hvert måltid) :-)

Skrevet

Hender jeg også tar med ferdige kartonger ut. Bare huske på saks det,så ordner deg seg på null komma niks! ;-) Synes fortsatt det er enklere med termos med kokende vann og flaske med kaldt vann også bare blande til passe temp. Går så utrolig fort da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...