frøydis m/ 4 Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 fra voksenlederen på turen mellomjenta vår er reist på. Hun reiste på KFUK-KFUM-festival til Praha igår. Tidlig opp og avgårde med fly. Gledet seg, og var spent. Igårkveld fikk vi telefon fra voksenlederen. Idet de skulle inn på festivalområdet hadde hun fått nytt anfall med hyperventilering. De hadde blitt tatt hånd om av lege på området og skulle sendes med sykebil til sykehuset for sjekk. Hun hadde et slikt anfall i forbindelse med håndballkamp tidlig i sommer,- etter det har vi vært og sjekket opp både astma og tarmbetennelse, og alle prøvene hun har tatt siden har vært fine. Hun er nå fri for medisiner, magesmertene må hun påregne å ha en stund fremover som "etterdønninger", men ingen av legene vi har snakket med sier annet enn at hun er frisk. Vi har vært glade for det nå når hun skulle på tur, at hun ikke skulle behvøe å bekymre seg for medisiner og slikt. Og så får hun sånn anfall uten egentlig noen grunn,- de hadde ikke anstrengt seg eller noe, men det har nok vært endel spenning med i bildet. Men de var blitt tatt godt imot på sykehus, kommet raskt til sjekk og ble sendt tilbake til hotellet med beskjed om å ta det med ro idag. Det er ikke godt å sitte så langt borte og vite at jenta har vært redd og engstelig og ikke skjønner språket. heldigvis har de med seg noen voksne voksenledere,- hun som ringte oss er sågar sykepleier, så jeg regner nå med at alt er vel. Har ikke hørt noe fra henne idag nemlig.....
Maud Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 Uff så ekkelt! Jeg skjønner at det er vanskelig å være langt unna og ikke kunne passe på henne akkurat nå. Det at du ikke har hørt noe fra henne i dag tyder jo på at alt er bra. Når man har det bra er det jo ingen grunn til å ringe mamma ;-)
frøydis m/ 4 Skrevet 4. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2008 Ja, slik er det nok sikkert,- ingen grunn å ringe idag. Heldigvis vet vi jo at dette ikke er noe farlig, men det er litt ekkelt at hun får slike anfall uten at det er noen spesiell grunn til det,- og så er jo kanskje det verste for meg at hun er så langt borte. Men jeg er ikke redd for henne idag altså! :-)
phantomet Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 Det var ikke en hyggelig telefon å få når jenta er såpass langt unna. Men som Maud sier...det er nok mye bedre idag, siden du ikke har hørt noe fra henne. Jeg synes du er en flink og stilig mamma, som klarer å gi slipp såpass at jenta får dra så langt avgårde. Hun koser seg sikkert masse, nå som anfallet er over, og hun slipper å stresse og engste seg. Klem klem
Plutseliten :) Skrevet 5. august 2008 #5 Skrevet 5. august 2008 Håper datteren din er i form igjen.Det er så guffent å få sånne telefoner og være langt unna.Godt du er trygg på lederene,og at de tar seg godt av henne. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå