Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Er der noen som har anelse om hvor lang tid det kan ta føre man kan bli gravid etter en SA??

Hadde en SA 7 juli. Hadde blødninger i 3 uker, så jeg kan vel bli gravid uten å få normal mens tilbake? Er jo ikke så lett å teste heller siden det antakeligvis vil være HCG rester en stund. Hvor lang tid må det da gå før man tar en test???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Når jeg hadde sa i Feb spurte jeg nettopp om det samme, og da kom det maaange som sa at man kunne bli fort gravid igjen. Ofte fortere enn ellers :) Mange som ikke fikk mensen i mellom osv :)

Så, det er håp :-DD

Men, dessverre, for mitt vedkommende skjedde ikke det. Jeg gikk fem måneder uten mensen, og måtte begynne på provera-kur. Som jeg skal gå på i tre mnd før jeg kan begynne å prøve igjen :( Og da må jeg finne ut om jeg har el osv.. :S En veldig kjedelig prosess, hvor tålmodigheta mi virkelig blir satt på prøve.. hehe..

Men, jeg har kommet i kontakt med VEEELDIG få som har opplved det samme som meg. De fleste blir gravid igjen veldig fort;)

Jeg tok test 1-2 uker etter at jeg mistet, og da var den negativ. Så, greit og se at den blir negativ igjen før man prøver igjen. For da vet man at alt er ute :) Hvor langt på¨vei var du?

Skrevet

Jeg var bare litt over 4!

Håper du kommer raskt i gang igjen, og at den sitter fooort :D

Skrevet

Hei! Vi er i samme båt vi to. Jeg hadde sa 16.juli i uke 9, men embryoet var ikke kommet lenger enn uke 6. Jeg blødde i 1,5 uker, men har ikke testa pos på eggløsningstest enda, men testa på graviditetstest for noen dager siden for å sjekke at alt hcg va ute av kroppen, og den ble negativ, så d var jo bra.

Vil jo bare bli gravid med en gang! Vi prøver nå, selv om jeg ikke har fått en mens enda, så håper jo på at den aldri kommer for den grunn.

Hadde jeg vært deg, hadde jeg sjekka med en graviditetstest, og er den positiv, så kan det jo være begge delel.. endten er du gravid, eller så har ikke hcg gått ut av kroppen, opg da er det jo bare å vente å teste senere en gang...

Det har nok gått ut av kroppen nå vil jeg tro...

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...