Gå til innhold

bekymret...noen som kan svare meg????

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi hadde sex og han hadde hånden i musa mi..når han trakk den ut kom det vakum tror jeg..jeg begynte å fossblø..og blødde ca 4 timer..kom ut en klump 2 x 2 cm..

hva skjedde???

tror ikke jeg var gravid..men kan jo ikke være helt sikker..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hele hånda..? Nei du jeg tror jeg ville ringt legevakta for sikkerhetsskyld, hørtes ikke helt bra ut det der..

Skrevet

om du ikke ventet menstruasjon så tror jeg du skal ta kontakt med lege

Skrevet

hva skal jeg si til legen da???

det kan jo bli litt flaut å si sannheten..

typen min ble kjempe bekymret..

blødde ca fire timer..masse..det bare rant..og så stoppet det plutselig opp..

Skrevet

Så du fossblødde fra musa i 4!!! timer uten å dra på legevakta...

mye seriøst

Skrevet

det kom en helt menstruasjon som til vanlig bruker å vare i 6 dager..ut på 4 timer..det var helt sykt,..

bor på et lite stede og kjenner noen av legene..dvs..to jeg er i familie med..ikke så kjekt å gå til legen da..hvertfall ikke med noe sånt..

hvordan forklarer man det til legen evt??? de må jo tro vi er syke eller noe???som driver med sånt..

greit de har taushetsplikt..men de må jo tenke mye rart om jeg hadde sagt noe sånt til de..

Skrevet

Du trenger jo ikke si annet enn at etter at dere hadde sex begynte du å fossblø og er bekymret. Trenger ikke gå i detaljer. Si at du blødde så mye at du er bekymret for at noe er galt.

Skrevet

Kan kanskje være at du fikk ødelagt deg litt i en blodåre eller noe, ikke vet jeg. Jeg hadde ringt legevakten og hørt hvordan dette er mulig, og attpåtill en klump da.. Dette er noe jeg ikke skjønner helt hvertfall, men ring iallefall legevakta så er du sikker på alt er OK med deg etter denne hendelsen.

Skrevet

bare si at dere hadde sex og da han trakk seg ut. føltes det litt vakuum-aktig og du begynte å blø. Håper alt er i orden. Du må ta kontakt med lege for en sjekk. Klem

Skrevet

Neida, bare la være å gå til legen du, så skal du se at alt ordner seg, hehe...

Det gjør jo ikke så mye om han har dradd ut livmoren din eller noe lignende, det viktigste er jo at legene ikke får vite at du har sex!

Haha....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...