Den lille prinsesse Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 Kom kanskje litt feil ut her, men fant ikke noe bedre ord... En dame sambo har på facebook skriver alltid ting som dette vedsiden av navnet sitt "fy faen og jeg digger sola=)...ikke minst min søte lille vakkre fam...<3jeg elsker deg xxx<3<3<3...." "har sovet drit lite i natt...takk for at du har rydda og lot meg få sove litt mer...min kjære forlovede....<3." Mannen her og jeg ler jo av det, for verken han eller jeg skjønner at det er mulig å være så klissete. Han sier han er glad jeg ikke er sånn, for han hadde ikke taklet å ha en dame som nusset, pusset, smask, og hadde kjælenavn i det uendelig. Han liker visst ikke slike damer, hehe. Så nå har han jo blitt pusen min *lol*. Så, er dere slik? Og hvorfor? Blir dere ikke "lei" av å hele tiden hva skal jeg kalle det...elske...hele tiden? Selv fikk jeg helt fnatt da jeg lå på barsel sist. Delte rom med en dame som hadde hatt keisersnitt, og mannen hennes var der HELE tiden. Og HELE tiden gikk det i " Pusen min, jeg er så lykkelig sammen deg, elsker deg kjæresten min, kjæresten min jeg savner deg på natten er så trist hjemme uten deg, pusen min jeg gleder meg til å lage mat til deg, kjære hent et glass vann til meg, ja kjære det skal jeg nuss nuss nuss, savner deg kjære, savner deg mer, elsker deg, du er perfekt kjære... " Phhjuuu!!! Det var slitsomt å måtte høre på det der i 3 dager!!! Og hadde mannen min hvert slik, hadde han måtte manne seg opp ett par hakk!! By the way, dette er ikke nyforelskede par, men par som har vært sammen i ca 8 år...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 Uærk - nei sånn er vi ikke her noen av oss. Har ikke problemer med å si at vi er glad i, eller elsker hverandre, men vi trenger ikke ord for å vise det hele tiden. Jeg har høy terskel på å si jeg elsker deg til noen, så for min mann er det kjærligheteserklæring nok når jeg velger å si det.
Kondis som en murstein Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 Nei, sånn er vi ikke - heldigvis, hehe... Hadde fått fnatt hvis han var sånn mot meg og omvendt tror jeg ;o) Kost å være kosete, men ikke klissete ;o)
våken_om_natta Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 Nok av folk som ikke holder ut sammen i 8 år. Har du tenkt på det? Sikkert en grunn til at disse fortsatt er sammen da. De passer vel sammen! Har det sikkert flott sammen også. Så til spørsmålet ditt: Vi er ikke sånn. I alle fall ikke så ille, men vi kaller hverandre kjære og sånt, og det håper jeg vi fortsetter med. Så vil kanskje tro at vi befinner oss et sted mellom deg og mannen din og det andre paret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå