frøydis m/ 4 Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 - og det er deilig. Vel, ikke helt alene forresten, for minsten sover formiddagsluren sin.. Mannen begynte på jobb igjen idag etter ferien, - litt godt også når tingene faller tilbake til sitt normale :-) Storebror er nesten god i hånda igjen. Var en krafig forstuing,men hevelsen var mindre på lørdag så vi reiste ikke til lege, snakket bare med de på tlf,- og har sett det an til idag, og nå er han mye bedre. Ha en fin dag!
Maud Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 Det er deilig med normale hverdager igjen, det synes jeg også. Her er storebror fortsatt hos faren, jeg savner ham. Maudmannen er endelig nokså bra i ryggen og jobber 100% fra og med i dag. Dermed har jeg min første dag helt alene på lenge. Eller, like alene som deg da. Minstesnupp krabber rundt her :-D
frøydis m/ 4 Skrevet 4. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2008 apropos krabbing Maud: Jeg husker ikke helt dette fra de andre ungene mine, men er det slik at noen begynner å krabbe, mens andre heller velger å dra seg fremover med armene,- altså det som min mann lærte i militæret som han kaller "lav åling". Minsten her er sånn ålegutt, men jeg lurer på om jeg kan forvente at han krabber etterhvert. Han står på alle fire i krabbestilling og tar noen få "krabb", men så legger han seg ned og åler,- og da kommer han jo fortere fremover......
Maud Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 Jeg tror det er normalt å åle helt til de går. Mine tre har vært forskjellige alle sammen. Storebror ålet seg sånn som de militære gjør fra han var 9 mnd (?) og ville nok ikke krabbet hvis vi ikke hadde vært på Kreta da han var 11 mnd. Der var det så varmt at det gjorde vondt å ha hele kroppen nedpå underlaget. Lillebror akte seg på rumpa. Minstesnupp begynte med åling da hun var passert 6 mnd og krabber nå når hun er 8 mnd. Hun byttet på lenge og valgte åling hvis hun syntes hun hadde det travelt ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå