Gå til innhold

Akkurat nå er jeg hjemme alene

Anbefalte innlegg

Skrevet

- og det er deilig. Vel, ikke helt alene forresten, for minsten sover formiddagsluren sin..

Mannen begynte på jobb igjen idag etter ferien, - litt godt også når tingene faller tilbake til sitt normale :-)

Storebror er nesten god i hånda igjen. Var en krafig forstuing,men hevelsen var mindre på lørdag så vi reiste ikke til lege, snakket bare med de på tlf,- og har sett det an til idag, og nå er han mye bedre.

Ha en fin dag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er deilig med normale hverdager igjen, det synes jeg også. Her er storebror fortsatt hos faren, jeg savner ham. Maudmannen er endelig nokså bra i ryggen og jobber 100% fra og med i dag. Dermed har jeg min første dag helt alene på lenge. Eller, like alene som deg da. Minstesnupp krabber rundt her :-D

Skrevet

apropos krabbing Maud: Jeg husker ikke helt dette fra de andre ungene mine, men er det slik at noen begynner å krabbe, mens andre heller velger å dra seg fremover med armene,- altså det som min mann lærte i militæret som han kaller "lav åling". Minsten her er sånn ålegutt, men jeg lurer på om jeg kan forvente at han krabber etterhvert. Han står på alle fire i krabbestilling og tar noen få "krabb", men så legger han seg ned og åler,- og da kommer han jo fortere fremover......

Skrevet

Jeg tror det er normalt å åle helt til de går. Mine tre har vært forskjellige alle sammen. Storebror ålet seg sånn som de militære gjør fra han var 9 mnd (?) og ville nok ikke krabbet hvis vi ikke hadde vært på Kreta da han var 11 mnd. Der var det så varmt at det gjorde vondt å ha hele kroppen nedpå underlaget. Lillebror akte seg på rumpa. Minstesnupp begynte med åling da hun var passert 6 mnd og krabber nå når hun er 8 mnd. Hun byttet på lenge og valgte åling hvis hun syntes hun hadde det travelt ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...