Gå til innhold

FY faen! (Ang hetsetråden på anonymforum!)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bryr meg egentig jamt pokker i vold om folk som lar seg irritere over meg, mine innlegg, og mine "problemer". Men når d kommer til påstander om meg som overhode ikke stemmer overens med fakta, så blir jeg provosert!

Her om dagen la jeg ut et innlegg der jeg fortalte en historie der jeg nærmest ble nødt til å si meg enig i at d var greit å ta en øl, for ikke å lage krangel med venninna mi, som mente d var helt ufarlig å drikke en øl mens man var gravid. Jeg synes IKKE d er greit å nyte alkohol uansett når man er gravid, og ble seff. veldig sjokkert over hennes frimodige tankegang, og ville gjerne også da høre om d fantes andre med samme mening som henne.....

Så får jeg den slengt etter meg, at jeg plutselig nå skal være så prektig?! og at jeg selv RØKTE til jeg var 6 måneder på vei?

D er så fullstappa bullshit og jeg kjenner jeg KOKER!

Her har jeg vært kjempeflink å slutte å røyke, LEEEENGE før 6 måned, og så blir jeg fremstilt på den måten?

jeg trodde ikke d var mulig av voksne damer, kommende mødre, og synke så lavt at når dem går tom for argumenter, så finner dem på ting bare sånn ut i lufta?

og så påstå at jeg har et elendig kosthold i tillegg, og at jeg ikke har "rett" til å klage på vektøkning for d er min egen feil med det elendige kostholdet? Hva er d med folk?

Jeg ER opptatt av vektøkningen ja, jeg bryr meg om hvordan jeg ser ut, d sier seg selv at jeg ikke ligger på latsiden i sofaen og spiser nugatti air rett fra boksen, blir matet med berlinerboller så vaniljekremen tyter ut i hele leiligheten, eller gomler kjeks så hele silikonkløfta mi fylles med kjekssmuler! Jeg spiser sunt hele uken, men JA, jeg kooooooooooser meg i helgene og ved spesielle anledninger, og selvfølgelig med litt bedre samvittighet nå som jeg er gravid, enn om jeg ikke hadde vært gravid. D sier seg selv, en som er overfladisk opptatt av vekt og utseende, eller, en "silikon-melanotan-barbie" som jeg blir kalt i tråden, ligger ikke å gafler i seg alt slaks mulig dritt!

Jeg MÅTTE bare få d ut, for dette syntes jeg var forferdelig urettferdig sagt altså!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"blir matet med berlinerboller så vaniljekremen tyter ut i hele leiligheten, eller gomler kjeks så hele silikonkløfta mi fylles med kjekssmuler!" Utrolig bra at du har litt selvironi og "fleiper" tilbake igjen. Jeg nekter å tro at alle de "anonyme" inne på ano.forum er verken mødre eller eldre enn 15. Ingenting man gjør, sier eller spør om på barnimagen er "bra" nok for dem der inne. Alt kan kritiseres, og det blir det også. Hvis folk har så mye sinne og frustrasjon over alt, alle og ingenting så burde de heller søke hjelp, i stedet for å angripe andre BIM-brukere. :)

Skrevet

Nå forventer jeg selvfølgelig å bli hetset selv inne på anonymforumet, hva kan jeg vel ellers forvente:P Bring it on.. :)

Skrevet

Hele debatten er jo latterlig! Hvem er så dum å legge ut en slik debatt?

Når jeg leser igjennom debatten blir jeg sjokkert, tenk at disse menneskene skal bli mamma?! Ligger å henger ut folk på den måte, det er virkelig voksent gjort!

Skrevet

men nå vet jo alle her hvordan anonymforumet er ..så kanskje la være å legge ut der?ikke ta d så seriøst..

å legge ut noe der inne bør man ta med en klype salt ,de som svarer useriøst å barsnlig hvertfall..d har jeg lært for lenge siden..å sånn er d bare der..

Skrevet

Jo da, greit det er anonymforum men fy søren for en gjeng med idioter som er der inne. Alt er usaklig (omtrendt alt) og går de tom for argumenter går de over til personangrep og bare slenger en masse dritt ut i luften. SKikkelig usaklige barnslige folk der inne. Ikke ta det innpå deg, la de få tytte hormonene sine ut. Godt du ikke synker ned på deres patetiske nivå.

Og at du har silikon, vel det er DITT valg og ingen andre sitt valg. Jeg har lest masse innlegg fra deg og syntes du virker som en reflektert og moden jente og vil bare si stå på :) Du har fått masse drittslening etter deg her på BIM men det skal du bare drite i fordi du er den du er. Og folk som ikke liker deg kan bare holde sine spydige kvalme kommentarer for seg selv.

You go girl :)

Skrevet

Det er dessverre sånn at noen av de feige anonyme der inne velger seg noen ofre og bare peprer løs. Kanskje de føler seg litt bedre selv hvis de kan rakke ned på andre. Det eneste som hjelper er å heve seg over det. Klart man blir provosert og sint, men det er vel akkurat det de vil oppnå også.

Skrevet

slutt å kjefte på hverandre, ingen er hverken verre eller bedre her, mange ganger er det best å ikke skrive ett ord!

Skrevet

Hei Babygullz

Jeg har fulgt med deg en stund og må bare ærlig si at du virker som en person som har mange meninger om det meste. Veldig ofte er de negative. Siden du selv sier det du har på hjertet og har en mening om alt, bør du nok tåle at folk har meninger tilbake.

Selv har jeg fått følelsen av at du irriterer deg veldig mye over alt. Hvorfor ikke heller vært litt mer positiv, så kanskje verden rundt deg også blir litt mer positiv :o)

Om du føler at andre oppfatter det du sier som urettferdig, kanskje du bør tenke på måte du sier det på eller måte du blir oppfattet på.

Selv er jeg også en person som sier mye og har meninger om mangt, men jeg kan ikke laste andre for at de gir meg tilbakemeldinger.

Er man med på leken, må man tåle steken.

- godta folk som de er, rett og slett.

Skrevet

Nei det er egentlig en håpløs side, forstår ikke helt hvorfor de har den anonymsida i hele tatt egentlig.. Har vært inne å lest litt, men hele debatten blir oversvømt av drittinnlegg fra ende til annen, så det blir lite morsomt å være der inne. Synd at det skal være slik.. FOr meg kan de bare legge ned hele anonymforum. Får bedre svar her inne og på skravle om en lurer på noe, og som regel så kan en da spørre om hva det skulle være.. syns ikke det er så mye som er pinlig lenger jeg:o) De fleste har det ganske likt, så sopp, utflod og You name it, blir liksom så vanlig.. :o)

Skrevet

må bare få legge til at dette overhode ikke var vondt ment, men mer ment som at du ikke må ta deg nær av alt :o)

siden du er inne på mange forum, så vil du også få mange tilbakemeldinger.

Det er dessverre slik at det er mye useriøst her inne og da kan det være lurt å ikke la seg provosere, eller som noen andre skrev her - det beste er å ikke skrive et ord..... ;o) da får man heller ikke noe hets tilbake....

Hev deg heller over de som er usaklige og dumme :-D

Skrevet

lykkeliten, jeg ser den, men synes på ingen måte at noen har rett til å komme med slike påstander, som overhode ikke stemmer med fakta. Da må jeg få lov til å reagere.

Jeg er heller ikke inne på mange forum... er kun på 3 tri, og noen ganger på 2 tri... Sluttet å titte innom for mye på anonymforum fordi det rett og slett ble for latterlig der inne, men er tydeligvis ikke blitt glemt av den grunn=p

Jeg kan kanskje virke negativ mange ganger, men d er absolutt ikke meningen å være d, for jeg er nemlig ganske så positiv til det meste, men d virker som om mange ikke tåler "bimboer" men egne meninger og ben i nesa, ellers så føler jeg opptil flere ganger at mine innlegg og meninger blir misforstått og vrengt om til d negative, fordi d har blitt så utrolig mye fokusering på meg, mine problemer, alle mine "feilsteg" og tåpelige uttalelser, at man har gått blind for alt aent jeg skriver... hvis du skjønner?

Jeg tar meg ikke nært av alt, som sagt i hovedinnlegget mitt, så gir jeg jamt pokker i vold hva folk faktisk mener om meg og mine problemer... Man må ha et utrolig ensformig liv, og liten tolmodighet dersom man lar seg irritere så mye over et menneske som d virker som om flere her inne gjør over meg... Men når d blir påstått at jeg røykte til jeg var 6 måneder på vei, når jeg har vært SÅ utrolig flink til å slutte lenge før den tid, så blir jeg provosert fordi jeg synes d er forkastelig å røyke mens man er gravid...

Skrevet

Hei igjen

Selvfølgelig har du rett til å reagere og det er ingen som synes det er kult å bli "hengt ut" på uriktig grunnlag. Det synes ikke jeg heller det.

Det er ofte mange som virker veldig useriøse her, og da vet du sannheten selv - bare overse de, selvom det gjør vondt å lese hva de skriver. Husk også at det er stor aldersforskjell på de som er inne på BIM.

Det som også er vanskelig er at tekst mangler tonefall. Mange opplever å bli misoppfattet pga måten man skriver på. Man skriver noe i beste mening, mens det blir oppfattet stikk motsatt.

Unnskyld uttrykket, men drit i de som "henger deg ut" - det er mange i de ulike forumene som har meninger om ting de overhode ikke har greie på.

Prøver bare å muntre deg litt opp.... :o) håper jeg kan lykkes, iallefall litt

Skrevet

Jo takk skal du ha:)

Dagen min ble ikke akkurat ødelagt men gud jeg ble sjokkert.. har lest om hetsetråden tidligere, den ble da lagt ut her på inne på 3 tri av grysom.. jeg regnet bare med at mitt nick også, as usual var nevnt i tråden, og i dag lot jeg nyskjerrigheten ta overhånd, og måtte inn å lese i den.......... Så mye fullstappa dritt som var proppa inn der, er jo helt utrolig, og disse sure små anonyme burde få en diplom for sin kreativitet innen drittslenging og fantasifulle påstander som bare asbjørnsen og moe kunne sammenglignet historiene sine med.

Takke meg til at d finnes et liv utenom bim ja =)

Skrevet

jeg har aldri vært inne på anonymforumet, men kikket inn dit nå og må si jeg synes det virket veldig useriøst og barnslig. Et forum jeg ikke gidder å oppsøke.

Håper du heller kan være her og oppleve å ha det hyggeligere sammen med oss :o)

Ikke lenge igjen til termin nå, bare 9 uker igjen....så får vi mer enn nok av andre ting å tenke på ;o) Ha en fin dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...