Honningmelon Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 Jeg har sendt mail til skolesjefen ang. det å søke om å få gå på annen skole enn det skolen man hører til, og fikk et svar. Jeg sendte tilbake, men har ikke fått igjen noe enda. Det er ikke noe som haster å få vite, men jeg får ikke ro på meg når jeg ikke vet hvordan reglene er. Også syns jeg vel egentlig at det er lettere å snakke på tlf når det gjelder slike ting. Men, er det masete om jeg ringer i stedet for å vente på mail? Dumt spørsmål, men jeg har litt telefonskrekk serru ;-)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 Jeg personlig hadde heller sendt en purremail enn å ringe - er det noe skolesjefen ikke er helt sikker på selv er det lettere å forholde seg til en mail, enn på "direkten" om du skjønner. Jeg setter i allef all pris på det i min jobb. Men hvor lenge er det siden du sendte siste mail, da?
Honningmelon Skrevet 4. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2008 Han virket veldig sikker på det han svarte på, men jeg lurer på litt mer :-) Jeg sendte sist mail på fredag. Skal jeg vente litt da kanskje?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 Gi det litt mer tid - ikke sikkert han har hatt anledning til å lese før i dag )
Honningmelon Skrevet 4. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. august 2008 Hehe, ja huff, får gi han litt mer tid da. Jeg skulle helst visst alt om alt i går serru ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå