Kakeåndsen Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 Vesla er bleiefri, og bruker da selvfølgelig truser. Problemet er at jeg synes det er vanskelig å finne noen som passer siden hun er så smal. Hun bruker normalt 98 i klær, mens jeg kjøper truser i 86. Disse virker imidlertid som de er ment for å brukes utenpå bleiene. Så er det noen som har smale jenter, og som har noen butikker de selger gode truser så vil jeg gjerne vite.
Herlige barn har jeg fått Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 Synes Lindex sine truser spesielt de bamse er fin til jenter som er smale, evnt de 7 pakningene med truser som H/M selger. Kappahl sine truser er i alle fall romslige i størrelsene så de bør du ikke kjøpe!
Kakeåndsen Skrevet 4. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. august 2008 Da skal jeg prøve Lindex sine. Hun har en sånn prinsesse 7-pakning fra HM og den henger og slenger i baken.
Pysa Skrevet 4. august 2008 #5 Skrevet 4. august 2008 Har samme problemet, ei tynn flis på 22 mnd i str 86/92. Men fant noen på H&M til slutt. De er litt store, men ho er jo å stolt over å ha slutta med bleier, og ELSKER trusene sine, så det får gå.
Pysa Skrevet 4. august 2008 #6 Skrevet 4. august 2008 H&M har små truser både med og uten bleietilpasning, pass på at du får riktig type, ja.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 4. august 2008 #7 Skrevet 4. august 2008 Jeg har kjøpt truser både på coop, kappahl og hm, og av de så er det vel de med "strikk" rundt beina (blomstermønstrete) i "mange-pk" fra hm som var de smaleste. Har også de prinsessegreiene du snakket om (snøhvit, askepott osv) og syns egentlig de er greie, men litt slappe i strikken.
Gjest Skrevet 4. august 2008 #8 Skrevet 4. august 2008 Synes de som man får i dagligvarebutikken er bra vi.... Pierre Robert er det ikke det de heter a'?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå