sivanneg Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 våknet i natt av at brystvorta mi å område rundt var vått, samt hånda som jeg hadde hatt liggende over bryste... ble litt sånn.. "hæh hva skjer", men så sovna jeg igjenn, men våkna i mårres igjenn å da var det samme skjedd igjenn.. bare på den ene likksom... noen som har snøring på hva det var? greit nokk at brystene skal produsere melk, men trodde ikke de ble "lekk" før mot slutten? jeg er 19 uker på vei i dag:)
Sola mi:) Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 Hehehe, snedig følelse ja!!? ;-) Hva f.. er dette, tenkte jeg de første gangene... "begynte" vel i uke noen-og tyve til meg, oppdaget klar væske fra puppene om jeg klemte lett på de... så begynte det om natta. våkner med de våte flekkene, både på dyne og laken.. haha, trudde jeg hadde tissa meg ut første gangen, men skjønte fort at det ikke stemte med tanke på at flekkene var i brysthøyde.. er det ikke råmelk da?
sivanneg Skrevet 4. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2008 huff.. mått ring søstra mi såm åg e gravid bærre en mnd længre, å samme va skjedd mæ ho under første svangerskape... va ikke klar åver at d skjedd så tili:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå