gr8shag skal få 09 baby:) Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 Hei, jeg er fem uker på vei, hadde litt symptomer da jeg testet positivt ( akkurat nok symptomer til at jeg tok test). Men nå kjenner jeg INGENTING!! Ikke ømme pupper, ikke vondt i magen, ikke kvalm - ingenverdensting!! Lurer på om jeg ikke er gravid lenger eller om jeg rett og slett har mistet?? Noen som har opplevd det samme?
Underveis --> Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 Jepp! Er 7+5 og kjenner nada ;-) Vel, jeg har UTROLIG ømme bryst, men det kom ikke så tidlig. Ikke kvalm og hadde bare noen mensmurringer, som nå begynner å dabbe av. Er nok bare vi som er heldige, skjønner du ;-)
Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 i mars09 Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 Ja vi er bare heldige Jeg er 6+1 og er kun trøtt.. Hadde litt småkvalme med Tobias men det var bare noen uker, men denne gangen har jeg slippet unna alt sammen
n_baby Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 Jeg har heller ingen symptomer, er 5+5. kanskje litt tidlig også da... Husker puppene var helt overømme sist jeg var gravid, men kjenner ingenting på de en gang. Mulig at jeg kanskje er litt mer trøtt enn vanlig, men merker det ikke så godt fordi det er sommerferie, kanskje?? Men men... så lenge det ikke tyder på at noe er galt, og det gjør det vel ikke, kunne jeg ikke vært mer fornøyd med det, egentlig.
Underveis --> Skrevet 4. august 2008 #5 Skrevet 4. august 2008 ... ok, jeg angrer meg! Har vært kvalm siden jeg spiste "frokost" i tolvtiden i dag. Mulig det bare er fordi jeg er så trøtt. Kom liksom samtidig. Tilbake til halslinsene...
gr8shag skal få 09 baby:) Skrevet 4. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. august 2008 Tusen takk for svar. Da skal jeg bare nyte at jeg er gravid uten å være dårlig. Kan ikke klage på det nei. Jeg lurte nesten på om jeg måtte ta en ny test, men da gjør jeg jo ikke det. Tok jo tre tester da jeg testet positivt,så da må vel det holde. Nyt det dere andre som også går med spire i magen. Vi er så heldige.
Sol + spire Skrevet 4. august 2008 #7 Skrevet 4. august 2008 Hei. Her er det heller ingen symptomer. Men hadde heller ingenting da jeg gikk gravid med min første. Så vi er heldige som slipper oppkast og andre plagsomheter.
Jehn Skrevet 4. august 2008 #8 Skrevet 4. august 2008 Hei.. Jeg er i uke 11 og har ikke hatt noen symptomer... Bare litt større pupper, ellers ingenting.. Jepp, vi er heldige. Men det er faktisk mange som ikke er kvalme o.l.
2009bebis<3 april gull Skrevet 4. august 2008 #9 Skrevet 4. august 2008 har ingen symptomer jeg heller, bare litt murring innimellom:) når har du termin, er 5 uker på vei selv
gr8shag skal få 09 baby:) Skrevet 5. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 5. august 2008 Hei, Termin 11 april 09. Det er litt rart at jeg ikke kjenner noenting! Ikke større pupper engang! Ingenverdensting - tror nesten at den er borte. ??
høst1979 Skrevet 5. august 2008 #11 Skrevet 5. august 2008 Jeg er på besøk her i fra 2. trimester. Dette med symptomer er veldig individuelt. Jeg går nå i uke 27 og hadde ikke symptomer i 1.trimester i det hele tatt. Noen blir faktisk ikke kvalme og dårlige. Det er lettere sagt enn gjort, men prøv å ikke bli bekymret før det er grunn til bekymring (sånn som f.eks sterke magesmerter eller blødninger).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå