Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snakket du med skolen ang ansettelsesforhold? Beklager hvis du allerede har skrevet noe om det - orket ikke leite langt bakover ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Ja jeg ringte ned i dag og han som ordnet det var på feriedenne uken i stede for forrige slik jeg hadde fått beskjed om! Men da tenkte jeg at f*** heller og ringte privat på mobilen, hehe... Fikk snakket med ham og han sa det bare var en glipp, selvsagt skulle jeg få lønn etter utdanning så han ringte ned til kommunehuset og sa jeg kom innom med kontraken og skattekort og så skulle de ordne det siden lønningen straks skal kjøres. Så da var det i orden. Prøvde meg litt på dette med å få godskrevet annsiennitet for å ha vært hjemme med barn også, at man kunne få godskrevet opp til 3 år og fikk til svar at ja selvsagt skulle de ordne det, men han kunne ikke ta den delen før han var på jobb igjen, så da blir det annsiennitetshopp til våren igjen! :-) Juhu! Mai vil bli en fin-fin måned ;-) Så da starter jeg ny jobb uten arbeidskontrakt som er signert, men, men, vet det er førsteprioritert når han er tilbake fra ferien neste uke da.

Veldig koselig at du bryr deg forresten, varmer alltid litt når noen husker en og ens problemer :-) Er du klar for jobb nå da?

Skrevet

Så bra. Lønner seg å stå på krava ;-)

Ja, jeg er klar for jobb nå. Blir spennende og utfordrende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...