Gå til innhold

Kan man bare be legen om...

Anbefalte innlegg

Skrevet

piller for å få i gang eggløsningen? eller må man ha prøvd lenge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har man en mistanke om at en ikke har EL, så må man jo få hjelp til å få evt piller for å få EL. uansett om en har prøvd lenge eller ikke. Men hvis en har prøvd i over ett år og ingen klaff der, så får en ihvertfall hjelp. Men du blir nok henvist til gynekolog for å få en skikkelig "test" på deg... Har ei venninne, dem prøvde i 1,5år. Så gikk hun til lege, ble henvist til gynekolog og gikk på 4pergo kurer og der satt spiren.

Skrevet

Jeg gikk til lege etter 5,6 mnd uten regelmessig syklus.. Ble tatt blodprøver med engang, altså regelmessig over en måneds tid, og fant ut at jeg ikke har EL.

Bare å kjøre på, bedre å få nei en gang, enn å vente i det uendelige.

Skrevet

Siden jeg sluttet på pillen i 2006 så hadde jeg noen regelmessige sykluser så vart det lutselig 50 dager så 80 ca så 117 så ble jeg ravid og har ei nydelig datter:)

Men etter fødsel så fikk jeg mensen etter 8 uker, så etter 6 uker og nå er det 13 uker siden sist og kun negative tester.

Fult mulig kroppen ikke er klar enda, men disse ureglmessige syklusene gjør meg sliten... er det ikke mulig å få regelmessige sykluser?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...