Gå til innhold

i natt sov mannen min på sofan... hva mener du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

mannen min drev å lekte med telefonen i går, og jeg hadde hodepine.. forsøkte flere ganger å be han om å holde opp.. men vet med erfaring at av og til hører han ikke etter.. så jeg tok en penn som lå på bordet, og hev den på han, for å få hans oppmerksomhet... istede for å rope å vekke lillejenta..

da ble han så sint, at han hev telefonen i veggen rett der hodet mitt hadde vært få sekunder tidligere.. jeg kunne kjenne lufttrykket da den suste forbi, og det smalt skikkelig i veggen ved siden av meg...

jeg spurte hva i helvette han holdt på med! driver å hiver en tung telefon etter hodet mitt!! gravid og det hele..

ja, hvis jeg hev noe etter han, måtte jeg bare forvente å få i retur..!!!

jeg sa at det var forskjell på en penn som veide et pr gram, og en halv kilos telefon, som er hevet i sinne, og for å treffe/skade meg!!!

sa til han i natt fikk han holde seg langt unna soverommet, og hadde den truffet meg, og jeg havnet på sykehuset måtte han ha funnet et annet sted å sove...

var jeg for streng/mild.. hva hadde du gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud, så mange udugelige mannfolk det finnes! Og så mange her inne som har skaffet seg et eksemplar :-S

Skrevet

Høres ikke ut som en jeg ville hatt som far til mitt barn.

Skrevet

Er dere 14år begge to?

Her i huset har vi ALDRI kastet ting på hverandre.... kunne ikke engang falt meg inn!

Skrevet

Det høres ut som dere er skikkelig umodne begge to! Unger driver å kaster ting på hverandre, mens voksne er store nok til å forstå at slikt gjør man ikke, uansett årsak.

Sorry, ikke sympati fra meg, nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...