ElleL Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 ... og i magen lå det en liten reke på 18,4 mm med bankende hjerte:-) Nå klarer jeg å slappe av litt. Takk og lov det bare var én selv om jeg satte inn to egg. Skal tilbake om to uker, men i mellomtiden skal jeg kose meg med det lille bildet jeg fikk.
Lacey*har fått erta Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 Så herlig! Nyt følelsen av at du er gravid. Så vidt jeg husker, var det ikke du som begynte å blø og trodde du hadde mistet? Kjekt at du endelig kan slappe av og kose deg:)
liesje Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 så godt å høre at alt ser bra ut, tenk at man kan se bankende hjerte så tidlig:)) kos deg
Månestråle75 Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 Så utrolig godt å høre at alt står bra til ) Hvor langt er du på vei? Jeg er 7+3, og har time hos Blakstad på torsdag.. Kryss fingrene for meg, at det er en liten reke her også..
angelica-s Skrevet 4. august 2008 #5 Skrevet 4. august 2008 Så flott å høre:) Høres ut som en herlig opplevelse:)
Chaiemae Skrevet 4. august 2008 #6 Skrevet 4. august 2008 Så gøy ElleL. Kos deg med den lille reka di. Er så utrolig glad for at du fikk se et bankende hjerte.
solsikke73 Skrevet 4. august 2008 #7 Skrevet 4. august 2008 Gratulerer! Godt at alt går bra. Håper at flest mulig av oss kommer like langt i løpet av høsten....
Tjorven1 Skrevet 5. august 2008 #8 Skrevet 5. august 2008 Fantastisk! Fantastisk! Nå ble jeg glad! Har tenkt så mye på deg i ferien, etter å lest at du hadde blødd.. og ikke noe mer. Men gud så godt å høre! Lykke lykke til med vidundret ditt!
Deneb Skrevet 5. august 2008 #9 Skrevet 5. august 2008 Så flott at hjertet banker! Håper du får et harmonisk drømmesvangerskap ) Jeg har vært plaget med blødninger i svangerskapet. Hver gang det har skjedd har det "bare" vært blodkar som har sprukket. Kanskje det som skjedde hos deg også da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå