Gjest Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 Har lagt inn 200.000 under takst nå.. tihi.. Noen som har noen tips for hvordan øke etterhvert.. Forje gang gikk vi opp med 15.000 hver gang, mens de andre gikk opp 10.000 hver gang, og så plutselig kom de med et hopp på 25.000. Det var første budrunden våres så var ikke helt forberedt.. men det var ganske lurt, lurer på om jeg skal gjøre det samme denne gangen.. Gå lite i begynnelsen og så ta et hopp når det nærmer seg "grensen". Tips, erfaringer etc. mottas med stoooor takk!
hysterika Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 Mene r du sikker på at det er andre som byr? Jeg tror det er lurt å gi lite i begynnelsen og så ta et hopp. Det er også lurt å sette korte frister. Hvor leneg står budet ditt nå?
Gjest Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 Nei, håper ikke det..) Budet står til kl. 14.00 og så er det oss mot eieren hvis ikke andre er med.. eller vi må kommefrem til enighet da...
Dudelidum Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 Det eneste er at dersom du tar et hopp når det nærmer seg slutten vet også de andre hvor slutten din er :-)
tarzanjenta Skrevet 4. august 2008 #5 Skrevet 4. august 2008 Høres hvertfall smart ut å begynne under takst, for da har du åpnet for flere bud i budrunden. Om det er flere som blir med, så lønner det seg vel å sitte på gjerdet å vente til det begynner å roe seg igjen. Lite vits i å være med på å dra opp prisen på sitt eget hus. Si til megler at du er interessert , men avventende. lykke til!
Gjest Skrevet 4. august 2008 #6 Skrevet 4. august 2008 Da er vi i gang, oss mot en annen... Takst er 1.650.000. Budet er på 1.535.000. Andre øker med 5000 hver gang, vi med 15.000. Hm.. noen tips for å bli kvitt han?
Gjest Skrevet 4. august 2008 #7 Skrevet 4. august 2008 Å øke med bare 5000 kr er jo nesten bare tull.. Det virker da som at han ikke har så veldig langt igjen til sin økonomiske smertegrense. Hvor har dere satt deres grense? Har dere mye å gå på ville jeg gjort et hopp nå jeg.
Anna Nym :o) Skrevet 4. august 2008 #8 Skrevet 4. august 2008 Ja. Skrem han med ett lite hopp. Og kort frist. Lykke til! Spennende med budrunder
Gjest Skrevet 4. august 2008 #9 Skrevet 4. august 2008 Han ga seg på 1.565.000. Men eier godtar ikke budet. Vi ga nå 1.585.000. Det er nemlig mye som må pusses opp...! Hjeelp! Har lyst å ringe venner, men må ha linja ledig! Dette er så spennende! Er hjemme med baby alene og sambo er på jobb!
Anna Nym :o) Skrevet 4. august 2008 #10 Skrevet 4. august 2008 Jeg hadde ikke giddi å gått langt over det siste konkurrent gjør. Stå på, og hold hodet kaldt. Sikker på dere får det. Ligger det på nett eller?Kan vi få se link?
Gjest Skrevet 6. august 2008 #11 Skrevet 6. august 2008 Hei hå! Takk tips i går..! Det ble leilighet på oss! Obos-forkjøpsretten ble avklart i natt, så måtte jo vente med å meddele det før det var sikkert! Gjett om vi gleder oss til å flytte! ) Wee
Anna Nym :o) Skrevet 6. august 2008 #12 Skrevet 6. august 2008 Gratulerer! Tenkte faktisk på deg i går. At jeg måtte finne ut om du fikk kjøpt den. Gikk dere mye høyere da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå