_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 Jeg er så kvalm og svimmel og skikkelig uvel til tider... Er det normalt nå på slutten? Har termin i morra og er 40+1 uker idag.... Lille er aktiv som bare det...
ChellBell - har født! Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 Jeg lurer på det samme. Har vært kvalm og svimmel de siste dagene. Og nå er det jo ikke dødens varmt lenger, så jeg vet ikke om jeg trenger å drikke mer, om det er normalt nå i uke 29 eller om det kan være begynnende svangerskapsforgiftning....??
Gjest Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 samme her, jeg lurer også på det samme. Jeg er ikke mer enn i min 32. uke og det startet bare for et par dager siden. Babyen er så utrolig rolig for tiden også. Har tenkt tanken på om det kan være tegn på svangerskapsforgiftning. Noen som vet??
Gjest stockholms tjej_Fødeklar=) Skrevet 4. august 2008 #5 Skrevet 4. august 2008 jeg har og følt meg skikkeli uvell med kvalme så jeg tror jeg ska dø eller noe...og veldigt svimmel. jeg har varit sånn nå i 3 dagar.
Gjest stockholms tjej_Fødeklar=) Skrevet 4. august 2008 #6 Skrevet 4. august 2008 glemte og skrive at jeg er 38+4 idag=) kan de kanske vara tegn på at kroppen gjør seg klar for fødsel?
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 4. august 2008 #7 Skrevet 4. august 2008 Jepp, her også. Var på sjekk på føden pga dette+ masse vann i bena. Og var egentlig SKIKKELIG dårlig. Gidda ingenting. Men både baby og jeg har det bra. Dvs, baby har det bra, og jeg har ikke sv.forgiftning!=) Er fortsatt kvalm og svimmel.. Har litt vann fortsatt, men MYE mindre enn da jeg var på føden. Er i uke 31+1.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå