Gå til innhold

Trenger sårt hjelp fra dere:/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blødd etter sex her og dagen, ganske så mye var det og det er ikke første gangen. Var og skjekket den første gangen og da var alt greit, så jeg tenke det ikke var nødvendig denne gangen siden de sikkert var det sammen men plutselig i natt hadde jeg fått masse skikkelig brun utflod og lurer så på hva dette kan være? Er 19 uker på vei:/ Burde jeg ringe sykehuset? Noen med lignede opplevelser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg synes det er bedre å ringe 1 gang for mye enn 1 gang for lite. du er ikke overhysterisk, om du ringer sykehuset når du er bekymret, det er deres jobb å betrygge deg. mye bedre at du ringer, og får sjekket, enn at du skal sitte der og være bekymret..

Skrevet

alle sender meg bare videre og ingen kan si meg noe eller hjelpe meg eller ta meg til en skjekk.. Og da har jeg ringt sykehuset, jordmor har ferie ,legevakt og legen min som også har ferie, og der fikk jeg ikke snakke med noen før i morgen. Legevakten sa jeg måtte ringe lege

Skrevet

helsesystemet er håpløst i ferietidene :( det er så synd!!

Men jeg råder deg til å gå inn for å få sjekket ting om du er engstelig.

Ikke for å skremme, men hadde jeg oversett noen småblødninger og smerter, som jeg hadde MASSE av i to mnd og var inn og ut av sykehuset for, så hadde babyen min vært død nå :(

Var stadig på sykehuset, og ble alltid sendt hjem for var ingenting. så ramla morkaka ut mens jeg var der, når jeg nok engang dro dit pga småblødninger og smerter. hadde ikke tenkt å dra akkurat den gangen, for var seint og jeg regna med å bli sendt hjem igjen. men dro, og takk gud for at jeg gadd det!!

Nå har en jeg herlig treåring som er frisk og fin :) ikke en grav å gå til som hadde skjedd om jeg hadde blitt hjemme selvom jeg var litt engstelig.

om du skjønte meg?? Ikke for å skremme, men ring ALLTID om du er i det minste tvil om noe. terskelen bør være sinnsykt lav. og de tar deg på alvor

Skrevet

Hei.

Ring direkte til fødeavd. på det sykehuset du skal føde. Forklar situasjonen og fortell hvor nervøs og redd du er. Mest sannsynlig vil de ta deg inn til en sjekk. Hvis ikke, kan det lønne seg å møte opp direkte og si at du ønsker en sjekk og at du ikke akter å gå før den er gjennomført. Understrek overfor de du snakker med at det tross alt er ditt ufødte barn det dreier seg om!

Lykke til!

Skrevet

Hvis du ikke har vondt eller kjenner murrende smerter i mage og rygg, er det sansynligvis ingenting å bekymre seg over.

Du bør uansett sikkert være litt forsiktig med sexen en stund, finn en annen måte å gjøre det på ¨;-)

Jeg ville tatt kontakt med lege så fort du får sjangs.

Lykke til

Skrevet

Takk for alle råd, ringe inn og kjeftet og sa jeg skulle snakke med jordmor uansett, og hun sa ja hun ringer deg kanskje hvis hun får tid. Dette er i kr sand og de nekter å hjelpe deg hvis du ikke er 23..Jeg får kun beskjeden om at det ikke er noe de kan gjøre. Jeg vil ikke gå og vente til den ordinære for å se om noe gikk galt eller ikke. Jeg vil ha hjelp nå!

Jeg blir så lei meg og frutrert og føler mitt barn ikke er like viktig. Ingen som vil ta meg inn til skjekk fordi de unnskylder seg med at hvis det er noe galt er det ingeting vi kan gjøre:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...