Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 Jeg skal være det nå til helgen.. Jezus, jeg både gruer å gleder meg.. =)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 Ja jeg har vært så heldig å fått lov å være forlover en gang:)
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 Holdt du tale? Hva gjorde du for henne med tanke på utdrikkningslag? Jeg tenkte å ta henne med på spa en dag det passer mens vi er der nede. Hun bor desverre ett stykke unna. hvis det ikke passer mens vi er der nede, så får hun ett gavekort på spatime tenkte jeg. Jeg hadde litt glad for det iallefall=)
metaMORfose Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 Jeg har vært forlover 3 ganger. Det er hyggelig. Men ingen av de jeg var forlover for ville ha tradisjonelt utrikningslag. Dermed fant vi hyggelige ting i steden. )
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 4. august 2008 #5 Skrevet 4. august 2008 Ja, hyggelige ting høres bra ut syns jeg =)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 4. august 2008 #6 Skrevet 4. august 2008 Ja det blir hun nok glad for! På utdriknigslaget tok vi det egentlig veldig enkelt. Var ikke så veldig mange, men alle stor koste seg noe enormt. Og det var ikke noe offentlig utdridningslag. Først møttes vi alle til lunch. Så var det noen som sang for henne en sang laget av henne. Pluss litt skuespill om episoder i hennes liv.. Veldig morsomt. Så gikk vi hjem til meg og var der resten av kvelden. Spiste god mat. Alle hadde pakket inn hver sin pakka, så måtte hun tippe hvem gaven var fra og hvorfor. Når hun åpnet den fortsatte tippingen og hun måtte fortelle historien som lå bak.. Ble veldig morsomt..!! Så hadde vi alle også skrevet et brev til henne. Pluss lagt med litt kjekke bilder, som jeg hadde laget album av. Dette ble lest høyt. Så hadde jeg stillet mannen hennes en del spm, så måtte hun svare på de samme. Som en slags test at de var klar for å gifte seg med hverandre og kjente hverandre godt nok.. Jeg holdt ingen tale nei, det var ikke ønsket at jeg skulle det. Så det respekterte jeg. Og var veldig glad for at jeg slapp:)
Trollkatt Skrevet 4. august 2008 #7 Skrevet 4. august 2008 Jeg har vært forlover en gang, men vi hadde ikke noe utdrikningslag fordi de hadde et bittelite bryllup og ville ikke gjøre noe ut av det. Var bare nær familie der pluss meg og mannen min. Jeg liker faktisk å holde tale, og nådde heldigvis målet mitt ved å få folk til å le og bruden til å gråte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå