Gå til innhold

ja ja..... litt klaging og syting

Anbefalte innlegg

Skrevet

i dag føler jeg meg litt i mellom! føler meg ikke gravid og veldig gravid. det er lissom sann at det synes men det synes ikke allikevel! veldig frustrenende...

Har fått den magen hvor det egentlig ser ut som at jeg har lagt på meg men har jo ikke det heller! er jo bare "innmaten" som har flyttet på seg...

Er 15+3 uker på vei og skal på svangerskaps kontroll i morgen, og nå har jeg ikke noe lyst, fordi jeg går ikke opp i vekt, magen er ikke der og jeg som trodde dette skulle bli morsomt.

Men akkrat nå så er jeg egentlig dritt lei! vil at det skal skje noe! er jo mitt andre barn og jeg trodde magen ville synes mye fortere og alt.

greit jeg kunne ikke gå i mine egne bukser etter 7-8 uke men mamma klær er jo litt stort enda.. føler meg midt i mellom!

Vet at ting kommer etterhvert. men føler også at det er min skyld... siden jeg har vært så dårlig og kastet opp så mye og ikke fått i meg så mye mat osv...

men jeg vet jo at babyen får i seg den næring og mat som den skal ha! men samtidig så blir man jo litt usikker igjen!

men men! får vel vente til i morgen og høre hva legen sier!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjipt med sånne nedi-mellom-dager... :(

Men du vet jo selv at ting kommer seg etterhvert! :)

Å det er IKKE din skyld at du har kastet opp, du kan jo ikke gjøre noe for å stoppe det...

Lykke til hos legen i morgen, jeg er sikker på at det går helt fint :)

*klem*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...