Gå til innhold

Flere som har slike tanker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da mannen min og jeg giftet oss, var vi begge veldig klare på at dette var et valg for livet. Vi var fullstendig klar over at ting går opp og ned her i livet, og at uansett hvem vi velger så vil det være perioder hvor alt ikke er rosenrødt. Jeg mener fortsatt dette, og har ingen planer om å gå fra mannen min.

Men, nå kan det hende jeg har en slik nedtur, og lurer på om det er flere som tenker slik i sitt forhold;

Da vi ble sammen brant vi veldig for en sak, vi levde og åndet nesten for dette. Det var kanskje det som gjorde at vi følte at vi passet så godt sammen. Utenom dette har vi ikke så veldig mye til felles. Jeg har en interesse som jeg alltid har hatt lyst til å dele med en mann, men mannen min har ikke den interessen eller talentet for det. Og av og til blir jeg bare så fortvilet når jeg ikke har noen å dele dette med. Jeg føler at jeg ikke er lykkelig osv.

Jeg har likevel verdens snilleste og flinkeste mann, han setter meg alltid først og er ordentlig forståelsesfull. Jeg vet at jeg er heldig som har det sånn.

Så bare lurer jeg på om disse tankene om å ikke være lykkelig etc er vanlig i et bra forhold? Har "alle" det sånn, eller er det virkelig noe som mangler i livet mitt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...