Gå til innhold

hårfjerning

Anbefalte innlegg

Skrevet

finnes det hårfjerningskrem til å bruke "der nede"? har barbert og er full inupper og er rød og hoven... kommer aldri til å barbere igjen.. men vil gjerne være glatt.... hvor kan jeg evt få tak i sånn krem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kondomeriet har noe som heter unirens som man kan bruke etter hårfjerning, det er en gele som motvirker røde og såre nupper. funker fint den.

Skrevet

glemte si at du kan også ha på litt aloe vera gele.

Skrevet

Det blir ofte sånn hvis det er lenge siden du har gjort det sist. Jo oftere og lenger du gjør det jo mindre reagerer huden på barberingen. Etter noen ganger vil ikke huden reagere noe særlig. Bruk gjerne pyresept på en bommullsdott rett etterpå for å fjerne evt. urenheter og en aloveragelê etterpå.

Skrevet

De har hårfjerningskrem til bikinilinjen på Vita og matbutikker med godt utvalg. Ellers bruker jeg bare vanlig hårfjerningskrem, jeg. Mye bedre enn å barbere.

Skrevet

har lest et eller annet sred at man burde bruke engangshøvler, helst etblads, for da ble huden mindre sår

Skrevet

pliiiiiz...ikke barbere, det er bare noe av det teiteste du kan gjøre, det blir røde nupper, kviser, hårsekkbetennelser osv osv.....dessuten vokser det så fort ut igjen og man går rundt med tredagers-hårvekst til enhver tid....æsj...så dersom du ikke er en sånn med 8 fjon på musa, så ville ikke jeg barbert...

mye bedre å vokse, det gjør vondt de første to-tre gangene....deretter er det en drøm, huden er myk og helt glatt i minst to uker, men det er også her lurt å bruke noe for å unngå hud irritasjoner....aloevera er så effektivt på dette....dessuten vokser det langt mindre hår ut igjen og de er myke og enkel å vokse på nytt, da smerteløst omtrent hvis du tar det innen 4-5 uker...

Skrevet

og hårfjerningskrem er på samme nivå som barbering+at det stinker og irriterer huden....varer ikke lenge heller....

Skrevet

Hvilken voks kan du anbefale?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...