Pysa Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 Jeg hadde tenkt å kose meg med sjokolade i dag, men ser at jeg har gått ned i vekt. Må jo bare fortsette kuren da. Sukk......
Mammarama=) Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 hvilken kur er det du går på da??? Så bra at den funker da=)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 hahaha! Den var god! Vet om mange som blir så fornøyd for at den virker så de skeier ut resten av uka! hehe.
Pysa Skrevet 4. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. august 2008 Lavkarbo.... Med litt is de varmeste dagene. I dag er det supervarmt i Oslo, ikke sant?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 4. august 2008 #5 Skrevet 4. august 2008 lavkarbo rocker! ;D Har ikke behov for å skeie ut jeg da som regel. Men lag deg jukseis da vel?
Pysa Skrevet 4. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. august 2008 Jukseis er trøsteis, og jeg har liksom slutta å trøstespise, ikke sant? Du ser logikken? Her er det kroneis som gjelder. Heldigvis dør alle kaloriene når det blir minusgrader :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå