Gå til innhold

3D skal, skal ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

I utgangspunktet har jeg ikke noe lyst på 3D ultra, synes nesten bildene blir litt freaky. MEN, jeg har innmari lyst på en ultralyd til bare for å sjekke at alt fortsatt er bra. Jeg har vel begynt å få den normale angsten for at tenk om osv. Spesielt hvis han sparker lite en dag i forhold til dagen før osv.

Nå er jeg 27+4 så det haster vel litt å ta en 3D, på den annen side, så kan jeg vel også få en på Føden, men ikke uten grunn. Synes liksom jeg må vente med å spørre om det til jeg virkelig er bekymret hvis noen skjønner hva jeg mener :D

Så spørsmålet er, når er det forsent å ta ultralyd og ville dere heller fått en henvisning fra legen til vanlig ultralyd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er jeg ikke sikker på når det er "for sent" (det er jo aldri for sent, men det er vel begrenset hva man får sett den siste tiden), men de starter vistnok med vanlig ultralyd uansett, så da kan du jo bare velge der og da om du ønsker 3D eller ikke. Om bildene blir helt "alien", så kan du jo bare velge å avslutte der og da, men noen bilder blir jo faktisk ganske så bra!

Skrevet

Je har endelig bestemt meg for å ta 3D. Har bestilt time når jeg er like langt som du er nå, tror det er da det blir best bilder. Du kan jo høre om de har noe ledig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...