Gå til innhold

Blir sjokkert over noen foreldre ja!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi hadde barnebursdag i går,og hadde bedt til klokken 12.

Så kommer det ei jente og mamman spørr hvor lenge bursdagen varer,og jeg sier at vi har ikke sakt noen tid,men at de fleste drar vel etter 2-3 timer.

Og da sier mamman at hun er ferdig på jobb klokken 21,og kommer da! Jeg ble så paff.. Har ikke opplevd sånn jeg=) hehe..

Pappan kom og hentet henne halv 8!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HVA ???

tuller du ??

å herregud så forbanna frekt..

Skrevet

Hæ? Dette blir jo bare "verre og verre" - først naboene til 3 små nøstebarn (eller hva nicket var) og så dette? Guri...

Skrevet

herrgud - det må være noe av det værste og frekkeste jeg har hørt.

stakkar unge tenker jeg da

Skrevet

Så frekt....en ting hvis det hadde vært spurt og avtalt på forhånd... Pleier å skrive tid på inbydelsene jeg, og 2 timer har så langt holdt rikelig...hadde 3 timer en gang, siste timen så ble ungene surrete...

Skrevet

Ja det får man jammen si....................

"Litt" over the top vil jeg nå si;-D

Skrevet

Enig med deg! Vi bruker også og skrive innbydelser og klokkeslett.Men de fleste var på ferie,og de som kom var vennepar av oss som var med inn selv,var bare denne jenta som kom uten foreldre..Så derfor hadde vi ikke sakt når de måtte hjem=)

Skrevet

Må nesten bare le men hallo?! Er det slik man skaffer seg barnevakt nå for tiden ,-)

Skrevet

Å hjelpes.. er det mulig liksom? Hva svarte du egentlig? Jeg hadde blitt skikkelig satt ut jeg!! Det hadde vistes på ansiktet mitt at det var HELT uaktuelt... hihi..

Skrevet

Oh my god! Vær så snill å si at du tuller!!??? Hvis jeg noen gang får med sånne foreldre å gjøre, så kommer de aldri til å tørre å se på meg igjen. Makan til frekkhet! Kjenner jeg blir helt overgitt. Trodde ikke det gikk ann rett og slett!

Skrevet

Da hadde jeg bare sagt at "vi har ikke mulighet til å være barnevakt i dag, så du får ordne slik at noen henter henne til kl. 15". Også ferdig med den saken.

Skrevet

WHAT? Herlighet...det er passelig unormalt....

Skrevet

Gudbedre, makan til frekkhet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...