Gå til innhold

Analsex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hm, ja. Hvor skal jeg begynne? Elskeren min var på besøk inatt, og han ville prøve analsex. Jeg har aldri prøvd dette før og gikk med på det (ikke av tvang, men heller av nysgjerrighet).

Synes det gjorde vondt, var godt, kvalmende og alt mulig på en gang, men vi måtte avbryte fordi jeg visste ikke helt hvordan jeg skulle reagere. Han varma meg ikke noe særlig opp med fingrene eller brukte glidemiddel.

Men da han hadde fått utvida meg litt så syntes jeg ikke det var noe spesielt, ikke kjente jeg noe særlig (bare såvidt da han dro seg ut, men ikke inn) og det var liksom ingenting.

Bør jeg prøve igjen? Jeg beordra han til å vaske den etterpå, og fikk litt sånn æsjdetteerekkelt-følelse. Er det virkelig godt? Hvorfor er det godt?

Jeg fikk liksom følelsen av at menn bruker rumpa hvis ikke musa er trang nok, siden at rumpa har en "sugende" effekt.

Noen som kan hjelpe meg litt her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

rompa er til å drite med, og kun det.

Skrevet

Det er sykt godt, men må ha masse glidemiddel og du må selv styre den inn, ellers blir det vondt. Viktig å slappe godt av. Når dere først er i gang, er det bare å nyte!

Skrevet

Æsj, kjennes jo ut som å drite. Holdt lenge med en gang for meg, fysj!

Skrevet

likte ikke det de første gangene jeg heller..men nå har vi deilig analsex regelmessig..det er ofte bedre enn vanlig sex faktisk..

vet ikke hvorfor..men sånn er det for meg hvertfall..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...