liv2 Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 var akkurat på toalettet, begynte og blø litt liker ikke det. er i uke 13+2. hva kan det være?
Krissy78 Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 Har det på akkurat somme måte...så prøv å ikke vær redd. Har du vondt i magen?? Sålenge det ikke gjør veldig vondt så er det ikke noe som er galt. Kroppen lager veldig mye mer blod når en er gravid og det er gjerne litt som vil ut. Jeg blødde veldig mye i begynnelsen og var livredd. Har vært på UL mange ganger bare for å sjekke men alt er som det skal være. Nå blør det litt av og til men jeg stresser ikke... Men hvis det fortsetter og du er veldig redd så ta kontakt med en jordmor eller et annet sted du kan få UL.
liv2 Skrevet 4. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2008 nei jeg har ikke vondt i magen, men jeg har stikkninger, men har hørt at det er fordi livmoren strekker seg. men jeg vet ikke.
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 Det er nok sikkert ikke noe galt, men synes du skal ta deg en tur til lege å be om en UL likevel, bare for å utelukke. Fælt å gå å være bekymret.
liv2 Skrevet 4. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. august 2008 var og tok UL da jeg var 11+6, og alt var fint da
Krissy78 Skrevet 4. august 2008 #6 Skrevet 4. august 2008 Jeg vet at det er vanskelig, men prøv å ikke stresse. For all del ikke begynn å lese om blødninger osv på nettet. Det er IKKE lurt! (Jeg fikk streng beskjed av jormoren som jeg bar på UL hos å ikke gjøre det. Da blir det bare enda flere tanker og enda mer rot i tankene.) Prøver ikke å høres ut som en spesialist her altså, men .... du må bare prøve å ikke stresse deg selv. Det lønner seg selvsagt å få tatt en UL for å være på den sikre siden, men det er nok helt sikkert ikke noe som er galt. :-)
barbara Skrevet 4. august 2008 #7 Skrevet 4. august 2008 De fleste blødninger så tidlig i svangerskapet er ikke tegn på at noe er galt, heldigvis. Kan være en liten rift i et blodkar, feks, i forbindelse med at livmoren vokser. Men om du har vondt eller om det kommer mye, kan du jo gå til legen og be om henvisning til gynekolog for vaginal ultralyd, så du kan se om ungen har det fint:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå